Forum Wiki SponsorShop
26 October 2021, 10:37:00 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2]  All   Go Down
  Print  
Author Topic: Gebruik onder Windows 10  (Read 12756 times)
Leonas
Standaard
**

« Reply #15 on: 14 September 2015, 08:27:55 »

Had hem gezien ja. Hou er dan wel rekening mee, dat er nooit meer aan doorontwikkeld zal worden. Kodi bijvoorbeeld wel.
Dat klopt wel maar de laatste jaren was er toch ook al niets aan veranderd. Ben het met Ibiza eens - eigenlijk heb ik nog geen gelijkwaardig alternatief gevonden. Ik zit echter wel met het probleem dat sinds 10 september de EPG plots niet meer geupdated wordt.  Angry

Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Tvwatcher
Newbie
*

« Reply #16 on: 23 January 2016, 22:05:05 »

Hallo wederom heb ik de Anysee E-Combo plus onder Windos 10 uitgetest en ook daar krijg ik de TV tuner ook aan de praat. Allereerst heb ik de compatibility op Windows 7 gezet met administrator rechten. Wat wel op viel is dat Windows nu een witte rand bovenaan aan het venster mee geeft [niet fullscreen] maar daar valt een foefje voor te vinden door met Winaero te werken. Dit is een tool om de titelbalken andere kleuren te geven, aangezien Windows 10 nog geen optie gelijk daarvoor heeft gevonden. Je kan dus een donkere kleur aan de titelbalk geven waardoor de standaard witte lijn niet meer opvalt. Zelf gebruik ik Ziggo dus ik weet niet hoe het met andere aanbieders zit. Installeer eerst de standaard CD en daarna de laatste drivers erover heen uit 2012/13. Uiteindelijk moet je tijdens de installatie de popup van AMT tegenkomen, daarmee krijg je het ding aan de praat. De tools om de titelbalken te wijzigen heten;Winaero tweaker en Personalization Panel for Windows 10.
« Last Edit: 23 January 2016, 22:27:05 by Tvwatcher » Logged
Plantje
Guru

« Reply #17 on: 23 January 2016, 22:40:00 »

En je gebruikt dan nog Windows Media Center?
gewoon in de kroeg
Guru

« Reply #18 on: 3 March 2016, 17:38:56 »

Hoi Allemaal,

Zo te zien gaat inmiddels het upgraden naar W10 goed!
blij om dat te zien.

Ondertussen natuurlijk (ook) aan het rommelen geweest met Kodi.
Dat is inderdaad beduidend verder doorontwikkeld en heeft een paar leuke mogelijkheden.
Maar ik ben toch ook van mening dat het niet kan tippen aan het gebruiksgemak van onze goeie oude MC.
En (bij mij) ook minder stabiel
Dan maar een iets minder "geavanceerd" programma!!
Want net als de meesten ben ik thuis ook niet alleen, en WMC scheelt toch echt een boel klachten en gezeur.

Binnenkort aan de klus dus.
Alvast dank voor het voorwerk specool

Plantje
Guru

« Reply #19 on: 3 March 2016, 19:31:31 »

Kun je aangeven wat je precies mist?

Wat ik zelf heel erg mis is de mogelijkheid om foto's te verwijderen van de schijf vanuit Kodi. Dus als je een slide show speelt en een foto staat je niet aan kun je deze niet vanuit de slide show zomaar verwijderen.

Verder mis ik op het moment nauwelijks iets. Volgens mij vond mijn vriendin het handiger om met WMC muziek te vinden van één artiest.

Verder ben ik helemaal tevreden over Kodi en helemaal om!
GuiltyNL
Guru

« Reply #20 on: 9 May 2016, 12:41:54 »

Ik werk sinds een week ook met Kodi en daarvoor MediaPortal en Kodi kent wel erg veel mogelijkheden en is juist wel heel goed af te stemmen op de persoonlijke wensen.

Zeker als je de Titan skin gebruikt met Kodi is het echt mooi configureerbaar.

Ik mis ook wel wat opties in Kodi hoor (makkelijk de huidige afspeellijst selecteren. Een Audio-CD simpelweg als Audio-CD laten tonen met de nummers die erop staan, namen van nummers wijzigen van geripte CD's die niet herkend worden en met een afstandsbediening letters intoetsen zoals je deed met de oude SMS methode om zo bijvoorbeeld te zoeken in albums, artiesten of opnames)
Pages: 1 [2]  All   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen