Forum Wiki SponsorShop
18 October 2017, 07:43:03 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2]  All   Go Down
  Print  
Author Topic: Waarom nog Windows Media Center gebruiken?  (Read 4463 times)
lujo
Standaard
**

« Reply #15 on: 23 June 2015, 11:39:07 »

Inderdaad, opnemen met DVBLogic is zeer amateuristisch voor de betaald software. Ik begin steeds meer te twijfelen in hun kunde of ze in staat zijn om bepaalde, in mijn ogen simpele dingen, op te lossen.

Het lijkt er ook op alsof ze elk jaar een nieuwe betaalde versie willen uitbrengen zodat ze weer wat geld ontvangen van de oude klanten.

Misschien kun je hier een "feature request" plaatsen: http://forum.dvblogic.com/viewforum.php?f=70

Weet iemand misschien of een programma een melding (dvb stream) stuurt als het begint en/of eindigt?
Of wie weet doet een reclameblok dat?

Aan de hand van die melding zou het dan zeer makkelijk moeten zijn om een serie op tijd te laten opnemen en die opname te eindigen.
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Plantje
Guru

« Reply #16 on: 23 June 2015, 11:55:11 »

Het is een keuze die ze gemaakt hebben. Ze zien het zelf ook niet als iets wat stuk is. En ergens hebben ze ook wel een punt: als je in WMC een film opneemt, maar het programma ervoor is bijvoorbeeld onderdeel van een serie die je opneemt zie je vaak dat je het begin van de film enkel kunt zien aan het einde van de opname van de serie.

Ik ga het in ieder geval als feature request indienen. Bedankt voor de link! Zeker in Nederland waar ze het dan telkens nodig vinden om van een serie telkens 3-5 afleveringen na elkaar op een avond uit te zenden kan het gewoon handig zijn daar één tuner voor te locken.

Bij mijn weten wordt er niets meegestuurd in de stream. Volgens mij gebeurt het opnemen bijvoorbeeld puur op basis van de gids; wijken de gidsgegevens af dan ben je de sjaak. Hoe die reclame skip programma's werken weet ik ook niet. Misschien checken die of het logo uit beeld is verdwenen.
no1
Standaard
**

« Reply #17 on: 25 July 2017, 20:02:02 »

Ik gebruik al heel lang WMC (nog steeds op 8.1), nu samen met Big Screen EPG (bigscreenglobal.com), die download een xmltv.xml file en importeert die in WMC. Ik wil graag van de series die ik opneem, ook de aflevering info hebben zodat ie alleen maar de nieuwe afleveringen opneemt. (Anders neemt ie ALLE herhalingen ook op).

Ik heb echter alleen deze 2 links kunnen vinden:

http://www.windows-mediacenter.nl/xmltv/xmltv.xml
http://d52255a1.static.ziggozakelijk.nl/xmltv.xml

En voor zover ik weet geven ze beide niet van alle zenders die sub info (afl. info).

Weet iemand nog andere xmltv.xml links die ik door Big Screen kan laten downloaden?

Of andere programma's ipv B S EPG die hetzelfde doen?
Pages: 1 [2]  All   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen