Forum Wiki SponsorShop
28 June 2017, 19:20:42 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Ziggo frequentie en netwerk-ID - transponderlijst  (Read 3345 times)
Lessiny
Newbie
*

« on: 28 January 2015, 15:45:08 »

Sinds enige tijd doet mijn htpc (windows 7 - Anysee C30 - Ziggo 1111) helemaal niets meer als het gaat om live tv kijken.
Mijn tv had eerder al eens 'kleine gekke dingetjes' (bv verkeerde logo's bij de naam van de zender). Maar mijn htpc werkte nog gewoon lekker!

Op eens pruttelde de tv nog een beetje meer, mijn favorieten lijst klopte vaker niet dan wel en er waren steeds vaker zenders zogenaamd nieuw. En bij de htpc vanaf dat moment niets meer! Bij het journaal zag ik toen het berichtje dat Ziggo haar frequentie en netwerk-ID ging wijzigen. Dus dit op de tv verandert en dacht dat ik ook wel vlug een nieuwe transponderlijst zou vinden: HELAAS!

Op enig moment heb ik even beeld gehad via Anysee viewer als ik zelf de frequentie en netwerk-ID invoerde en heb toe zelfs een cld bestandje gemaakt, maar sinds enkele dagen werkt dat ook niet meer.

Kan iemand mij helpen???  Sad
« Last Edit: 28 January 2015, 15:56:28 by Lessiny » Logged
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen