Forum Wiki SponsorShop
18 May 2022, 04:16:11 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: entry point in mce studio  (Read 5179 times)
nij
Gemiddeld

« on: 3 February 2012, 22:13:17 »

Hallo,

Op mijn mce heb ik ook een flight sim geinstalleerd. Hoe kan ik een entry point maken inmce studio, zodat hij mce naar de achtergrond zet en de sim opstart. en als ik de sim afsluit mce weer op popt.

vriendelijke groet chris
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Jesper
Standaard
**

« Reply #1 on: 3 February 2012, 22:21:18 »

Daar kun je ook mediabrowser mooi voor gebruiken, heb je gelijk alle info over de games zoals dat ook is bij films. Moet je wel even de gamebrowser plugin installeren.
Pascal-
Guru

« Reply #2 on: 4 February 2012, 10:36:35 »

Daar kun je ook mediabrowser mooi voor gebruiken, heb je gelijk alle info over de games zoals dat ook is bij films. Moet je wel even de gamebrowser plugin installeren.

Uh Jesper lees je reactie eens terug dan denk ik dat je ook tot de conclusie komt dat ie niet klopt.
Mediabrowser is voor video bestanden met meta data te voorzien en een makkelijke manier om een film te beginnen.

Ik denk dat je Media Center Studio bedoelt die is wel bedoeld om zelf een entry point te maken en aan te geven of iets afgelsoten moet worden voor een ander programma begint.
Jesper
Standaard
**

« Reply #3 on: 4 February 2012, 12:24:23 »

Ik heb mijn post nog eens gelezen. Conclusie: het klopt precies wat er staat... Wink

Heb het bij mij namelijk precies zo draaien en werkt perfect. Ziet er nog eens mooi uit ook!
Werkt voor PC games, maar een groot voordeel ernaast is dat je ook emulators voor gameconsoles kan instellen.

Zie hier: http://gamebrowser.tv/index.html
nij
Gemiddeld

« Reply #4 on: 4 February 2012, 14:45:00 »

Hallo,

dank je wel voor de reacties. Heb het geprobeerd met media browser maar was niet zichtbaar. zal ongetwijveld iets fout doen.
Ben toen verder gaan stoeien met de entry point kreeg steeds een fout melding. dit heb ik nu opgelost en draaid als een zonnetje. Ik dacht slim te wezen om via eigen schappen van de snelkoppeling even ctrl copy te doen voor het path. nu bleeb hij voor c:/ een (" ) te zetten. dit weg gehaald en hij werkte. biggrin

Dank jullie wel vvor jullie hulp.

vr. gr. chris
Pascal-
Guru

« Reply #5 on: 4 February 2012, 16:58:05 »

Ahh wist niet eens dat het daarmee ook al kon ziet er nog beter uit ook.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen