Heeft hier iemand al een transponderlijst voor een FloppyDTV voor elkaar kunnen krijgen? Ik volg dit topic al een poosje aangezien ik nu geen signaal heb. Heb zelf wel zitten zoeken en ook wat resultaten gepost op
https://community.ziggo.nl/ziggo-algemeen-23/transponderlijst-voor-firedtv-2046/index2.html#post21748 (admins, Geen idee of ik deze link niet mag posten: excuses en kunnen jullie dit dan aangeven/verwijderen?)
Ik wil als ik meer tijd heb nog eens gaan stoeien met DVBLogic. In het verleden wel eens mee aan de slag geweest. Maar omdat toen alles goed werkte had ik geen zin om settings mogelijk in de war te schoppen. Aangezien ik nu niks draaiende krijg met de reguliere route met transponderlijsten en Windows 7 Media center, wil ik nog wel eens een poging wagen met DVB Logic. Baat het niet, dan schaadt het niet.
In het andere forum waar ik naar refereerde schreef ik ook al dat ik twijfelde of het aan de QAM zou kunnen liggen. Is dat mogelijk? Voor wat ik zo in eerste instantie zie twijfel ik of ik geen QAM 256 kanalen kan vinden.
Gr, Alex
P.s. ik zit (en zat) in voormalig ziggo 5555 gebied.