Forum Wiki SponsorShop
20 August 2017, 21:02:09 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2]  All   Go Down
  Print  
Author Topic: iemand een nieuwe transpondelijst 5555 ziggo ?  (Read 10255 times)
tonmce
Pro

« Reply #15 on: 20 February 2015, 08:40:18 »

@wwaldo,

Ik gebruik dvblogic en ben hierover zeer tevreden. Zonder veel problemen aan de praat gekregen. DD Octopus geinstalleerd, DVB-C en CI aangezet, MCE drivers uitgezet, DVBLogic server/client geinstalleerd, 1 tuners toegevoegd, scannen, instellingen naar 2/3/4 gekopieerd en gekeken of de gescande kanalen zichtbaar zijn. In MCE zijn de 8 tuners direct zichtbaar.

De Ziggo-change gaf wel problemen, met een herscan in DVBLogic verdubbelde het aantal kanalen, ik heb de oude gegevens zowel in DVBLogic als in MCE weggegooid en de configuratiestappen opnieuw doorlopen.
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Veng
Newbie
*

« Reply #16 on: 20 February 2015, 20:09:40 »

Ik ben nieuw op dit forum en weet dus niet wat er allemaal al gemeld is. Er bestaat een site waar je een transponderlist kunt samenstellen. Ik weet zo snel niet of ik hier links mag plaatsen. Zoek op "transponderlist" "generator".
Of het werkt weet ik niet, want in mijn regio is Ziggo nog niet over en kan ik nog uit de voeten met de bijgeleverde list van AnySee.
jaapn
Standaard
**

« Reply #17 on: 26 February 2015, 22:14:22 »

Als Ziggo nog niet over is, dan geeft de Transponderlist Generator een goede lijst.

Hier (Velsen/IJmond) is Ziggo deze dinsdag overgegaan, en ik ben dus op zoek naar een bijgewerkte.
send2alex
Newbie
*

« Reply #18 on: 4 March 2015, 21:02:14 »

Heeft hier iemand al een transponderlijst voor een FloppyDTV voor elkaar kunnen krijgen? Ik volg dit topic al een poosje aangezien ik nu geen signaal heb. Heb zelf wel zitten zoeken en ook wat resultaten gepost op https://community.ziggo.nl/ziggo-algemeen-23/transponderlijst-voor-firedtv-2046/index2.html#post21748 (admins, Geen idee of ik deze link niet mag posten: excuses en kunnen jullie dit dan aangeven/verwijderen?)
Ik wil als ik meer tijd heb nog eens gaan stoeien met DVBLogic. In het verleden wel eens mee aan de slag geweest. Maar omdat toen alles goed werkte had ik geen zin om settings mogelijk in de war te schoppen. Aangezien ik nu niks draaiende krijg met de reguliere route met transponderlijsten en Windows 7 Media center, wil ik nog wel eens een poging wagen met DVB Logic. Baat het niet, dan schaadt het niet.
In het andere forum waar ik naar refereerde schreef ik ook al dat ik twijfelde of het aan de QAM zou kunnen liggen. Is dat mogelijk? Voor wat ik zo in eerste instantie zie twijfel ik of ik geen QAM 256 kanalen kan vinden.
Gr, Alex
P.s. ik zit (en zat) in voormalig ziggo 5555 gebied.
Wwaldo
Standaard
**

« Reply #19 on: 4 March 2015, 21:20:58 »

Dag allen, inmiddels heb ik de firedtv's weer aan de gang, met dank voor alle hulp. Het is mij niet gelukt om het op de ' old school'  wijze, met transponderlijsten in de reg te regelen, maar heb DVB logic gebruikt.
@ send2alex, bij mijn weten is het niemand gelukt in 5555 om het op de oude manier voorelkaar te krijgen. Ik draai mce nu al jaren, en moest nu echt met dvb logic aan de slag om het weer werkend te krijgen.
Plantje
Guru

« Reply #20 on: 4 March 2015, 22:29:51 »

Alex doe me in een PB even een mailadres. Ik heb wel een handleiding voor je waar je misschien handig mee uit de voeten kunt. Zo is het Wwaldo ook gelukt.
jaapn
Standaard
**

« Reply #21 on: 5 March 2015, 18:55:48 »

Ik heb intussen zelf maar een transponderlist gemaakt met het draadje van MrKoen en informatie van www.dtvmonitor.com.
Die list werkt prima, dus dat betekent dat de transponderlistgenerator op www.gratisprogrammas.nl niet actueel is. In tegenstelling tot wat er op die site wordt beweerd.

Maar goed, ik ben al weer blij dat ik beeld heb van mijn FloppyDTV kaarten.

Voor de liefhebber heb ik de transponderlist (als txt-bestand) bijgevoegd.
Ziggo west 5555 (Heemskerk).

* transponderlistZiggo5555.reg.txt (2.51 KB - downloaded 175 times.)
Wwaldo
Standaard
**

« Reply #22 on: 5 March 2015, 21:11:35 »

Jaapn, nu ik goed kijk heb ik zelf al die tijd zitten slapen en de 6900 ipv de 6875 over het hoofd gezien. Hoe dom. Ik had mezelf wat kunnen besparen. Goed dat je dit nog even rechtzet aangeeft dat het zeker wel gaat met de klassieke transponderlijst !
send2alex
Newbie
*

« Reply #23 on: 5 March 2015, 22:14:57 »

Hoi Allemaal,
Ziet er goed allemaal. Net een kanalenscan gedaan en resultaat is beste wat ik tot nu toe gezien heb. specool Nog niet alle (HD) zenders zitten erin. Maar groot deel wel.
Ik had wel zitten stoeien om zelf een transponderlijst te maken. Maar heel succesvol was dat dus niet  unsure
Ik merkte inderdaad wel dat lijsten met 6900 betere/meer resultaten opleveren als 6875.
Gr., Alex
weeweewee
Newbie
*

« Reply #24 on: 23 March 2015, 11:22:27 »

waar kan ik dit txt downloaden
gewoon in de kroeg
Guru

« Reply #25 on: 25 March 2015, 10:30:43 »

@send2alex
Had ik ook.
Is een kwestie van toch niet de juiste regio.
Na in DVBLogic de minst automatische zoekfunctie (sorry weet de naam niet meer ) met de juiste Ziggo gegevens te hebben ingevuld is bij mij alles 100%.

Succes,

Gr.E
Pages: 1 [2]  All   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen