Forum Wiki SponsorShop
4 June 2020, 09:44:45 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Systeem wel in standby, maar niet meer opstarten  (Read 2088 times)
Plantje
Guru

« on: 2 November 2014, 13:29:52 »

Ik ben eens aan het kijken of we ons mediacenter stand by kunnen zetten op het moment dat we echt een hele dag niet thuis zijn.

Nu is het standby zetten niet zo'n probleem, maar het wakker worden wel. Zodra ik weer op de aan/uit knop van de afstandsbediening druk zie ik wel het rode lampje op de sensor branden (dus er komt wel iets binnen), maar het systeem gaat niet aan. Pas als ik op het systeem zelf de aan/uit knop indruk ontwaakt de computer weer.

Is dit op te lossen zonder allerlei vage tooltjes te moeten installeren?
Report to moderator   Logged
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
SPyRoX
Standaard
**

« Reply #1 on: 29 November 2014, 00:20:45 »

Dat is toch gewoon S3 aanzetten in de BIOS? en in de BIOS aanzetten dat hij wakker mag worden vanuit een USB actie.
Bij mij werkt dat in ieder geval met mijn clients (DVBLink)
Plantje
Guru

« Reply #2 on: 30 November 2014, 21:26:41 »

Ik heb in BIOS inderdaad een instelling aangepast. Dat hij ook op een nieuwe USB verbinding weer aan gaat heb ik wel uit gezet. Om de één of andere reden worden sommige USB dingen zo eens in de tijd opnieuw gevonden.

Overigens zag ik vanmiddag, dat hij wel aan gaat...het duurt alleen even voordat de tv doorheeft dat er signaal komt.
Plantje
Guru

« Reply #3 on: 17 December 2014, 06:48:09 »

Als het systeem wakker wordt voor een opname zou deze dan na de opname automatisch ook weer naar slaapstand moeten gaan? Of is ie dan gewoon wakker?
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen