Forum Wiki SponsorShop
30 November 2020, 18:54:42 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Tunerkaart Ja of Nee  (Read 5164 times)
junkiel
Gemiddeld

« on: 7 March 2005, 17:46:52 »

Hoi ook ik zit met smart te wachten op de release van zo'n extender.(niet kopen hoor)  specool

Maar wat ik mij afvraag is als je alle functies van MCE + extender wil gebruiken heb je dan een tv tuner nodig in je PC.

En hoe gaat dit mbt. kabel aansluiting voor die kaart, nodig ja of nee (aansluiting zit niet in de buurt van mijn PC) , ik weet dat je daarvoor wel extra apparaten kunt kopen,  maar is dit echt wel nodig dan))
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
harryd
Administrator
Guru

« Reply #1 on: 7 March 2005, 19:20:33 »

Je MCE computer dient wel een RTV kaart te hebben. De MCE computer fungeert als een soort server. Je kunt via de extender dus je mce computer inprogrameren , en opnames bekijken maar ook life tv kijken. De extender haalt alle data via het netwerk naar zich toe en daardoor is wireless welliswaar mogelijk maar gezien de beperktere bandbreedte tov 100mbit vast bekabeld netwerk minder geschikt voor meerdere streams.. heb je dus meer als 1 extender dan wordt werken via een bekabeld netwerk al snel een must ( in het bijzonder als de magnetron oid gebruikt gaat worden).

in het kort
my 2 cents
Harry

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
MamboWarrior
MCE & UPC Digital together!!
Global Moderator
Pro

« Reply #2 on: 7 March 2005, 21:32:32 »

als je geen TV  functies hoeft te zien, maar alleen een DVD of al je DivX films van HDD, dan heb je geen TV kaart nodig, draait ook top!

-----------------------------------------------------------------------
P4 3.0E - Asus P4C800 deluxe- 1GB 3200 DDR2 - 880GB HDD - ATI 9600 pro 128 - DVD 16x - DVD 16x/8x -19" LCD - 42" Hyundai
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen