Klopt bijna helemaal, maar er staat dat het iets van IE is, maar dat klopt niet, want ik gebruik Chrome en één keer refreshen was bij mij écht niet voldoende (ok, 25 was ook weer iets overdreven

).
Maar ik snap nog steeds niet waarom ik maar op 2 tuners kan opnemen ipv 8.
Edit:
Prachtige en duidelijke handleiding trouwens .Nico!
Eigenlijk werkt alles nu prima, behalve dat ik nog steeds beperkt ben tot 2 tuners in MCE, waar het TV kijken en tegelijkertijd opnemen betreft, terwijl ik ze wel netjes alle 8 heb geïnstalleerd. Als ik bij de bronnen kijk in de kanaalinstellingen, staan daar ook maar 2 bronnen vermeld: DVBtuner #6 en DVBtuner #8. Waar zijn dan tuner 1 t/m 4 en 7 gebleven? Het zal ongetwijfeld iets doms zijn wat ik over het hoofd heb gezien, maar ik durf eigenlijk (nu het allemaal zo'n beetje werkt) niet zomaar wat rond te gaan frutselen. Ik vond op Internet iets over "TunerSalad", waarmee je het maximaal aantal tuners dat MCE herkent kan opschalen, maar ik weet niet of dat hier van toepassing is, omdat hij bij het installeren wel netjes alle 8 tuners ziet, daarbij, MCE zou begrensd zijn op 4, dus waarom werken er dan slechts 2 (en niet 4).
Een doos sigaren voor degene die me de juiste kant uit wijst