Forum Wiki SponsorShop
13 December 2017, 14:05:42 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Weergeven profiel  (Read 6439 times)
Plantje
Guru

« on: 14 November 2013, 07:48:56 »

Hoe zat dat ook al weer met het weergeven van een profiel? Als ik nu op iemands naam klik krijg ik:"Many apologies, but you can't view just any profile." Had iets met taalinstelling te maken geloof ik. Maar ik heb hem al op Nederlands gezet en dan krijg ik dezelfde melding (maar dan in het Nederlands).
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
harryd
Administrator
Guru

« Reply #1 on: 20 November 2013, 22:22:23 »

Het is een permissie instelling en onafhankelijk van taal instellingen.
De instelling is ook vanuit privacy achtergrond ingesteld.
« Last Edit: 21 November 2013, 12:45:26 by harryd » Logged

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
Plantje
Guru

« Reply #2 on: 29 July 2014, 07:41:44 »

Waarom is dat aangepast dan? Zo kun je mensen geen persoonlijke berichten sturen en kun je niet alle posts van een bepaalde persoon opzoeken.
Plantje
Guru

« Reply #3 on: 18 February 2015, 09:46:53 »

Beetje jammer dat hier nooit een antwoord op komt. Ik ken de SMF fora wel en je kunt ook gewoon instellen dat mensen bepaalde zaken niet van je kunnen zien. Beetje overdreven om zoveel functionaliteit uit te zetten omwille van "privacy". Volgens mij ben je hier anoniem genoeg!
Pascal-
Guru

« Reply #4 on: 19 February 2015, 22:18:18 »

Heeft niks met privacy te maken maar alles met de sponsor mag alleen iets verkopen en stel je voor dat er iemand is die via de profielen in contact kan komen.
Aflopend forum met een aflopende gebruikersgroep kan er niet meer van maken helaas.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen