Forum Wiki SponsorShop
8 March 2021, 13:51:19 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Snelheid sponsorshop  (Read 3498 times)
royco
Newbie
*

« on: 15 March 2013, 10:45:12 »

Goede dag,
Dinsdag bestelling gedaan via sponsorshop en betaald via iDeal.
Ik hoor niks meer, gisteren reactie formulier ingevuld met vraag over de status maar daar heb ik
ook nog geen response gehad..
Gaat het altijd zoo??
Ik had gehoopt dat ik mn Duoflex CT en Octopus mini voor het weekend wel binnen zou hebben  cry2
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
MultiMediaMachines.nl
www.MultiMediaMachines.nl
degroeneknop sponsor va1004
Pro
*

« Reply #1 on: 16 March 2013, 15:52:49 »

Beste Royco,

Dat gaat zeker niet altijd zo.
Als gevolg van een storing aan de vpn access server is de communicatie en afhandeling gestremt.
Je kunt naar aller waarschijnlijkheid je bestelling eind volgende week in ontvangst nemen..
Voor wat normale levertermijn geldt gemiddeld 5 werkdagen echter veelal wordt bestelling al in 1 a 2 werkdagen verzonden.
Excuses voor het ongemak.

Zelf een Windows Media Center bouwen? Dan eerst ons ff checke!
www.MultiMediaMachines.nl
royco
Newbie
*

« Reply #2 on: 18 March 2013, 07:47:13 »

Bedankt voor de reactie, ik was even bang dat ik geld gestort had in een zwart gat (je leest de gekste dingen he..)
Ik kom al jaren op degroeneknop.nl en kon geen online leverancier in NL vinden welke de duoflex leverde en waar ik
een goed gevoel bij had, alleen de sponsorshop/multimediamachines wist ik het bestaan al langer van en vandaag dat ik gekozen
heb hier mijn bestelling te doen.
Maar omdat ik ook geen reactie kreeg op het contact formulier heb ik hier mijn vraag uitgezet.
Ik ben gerustgesteld en hoop dat het lukt om mijn bestelling snel te verzenden.
Mvgrt
Roy

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen