Forum Wiki SponsorShop
22 October 2017, 01:08:43 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Macron MPT-350 voeding voor QMotion DVB400i  (Read 8333 times)
Plantje
Guru

« on: 9 January 2013, 19:01:38 »

Ik heb een mooi mediacenter systeem staan, maar helaas is daarvan de voeding overleden. Er zat een Macron MPT-350 in. Nu heb ik om het systeem weer draaiend te krijgen er maar even een gewone (meen 450 Watt) voeding in gezet, maar het nadeel ervan is, dat de kap nu niet meer dicht kan. Dat is best wel jammer...

Nu heeft de MPT-350 een vrij bijzondere maat. Waar zou ik dergelijke voedingen nog kunnen krijgen? En ik weet dat er ook een MPT-400 bestaat. Zou deze simpelweg wat meer vermogen hebben, maar verder even groot zijn? Heeft iemand daar ervaring mee? Ik heb op internet wel een paar verkopers gevonden voor zo'n MPT-350. Maar dan moet het uit de VS komen en betaal ik $ 47 verzendkosten voor een voeding waar ze nog geen $ 10,- voor vragen!

Het systeem was oorspronkelijk van QMotion. Het is de behuizing van een DVB400i geloof ik.
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen