Forum Wiki SponsorShop
26 February 2020, 16:27:03 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: blokjes in het beeld  (Read 1962 times)
nij
Gemiddeld

« on: 1 January 2013, 11:54:56 »

Hallo,

ik heb heelvaak blokkerig beeld bij de hd uitzendingen. en ik weet niet waar ik dit moet zoeken in de schotel of in de codecs. kan me niet voorstellen dat het aan de smartcard kan liggen. dit is een aston. het is meestal bij de rtl uitzendingen.
bij de nl 1 2 3 is het een stuk minder.

mvg. chris
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Pascal-
Guru

« Reply #1 on: 1 January 2013, 12:20:21 »

blokjes zijn pver het algemeen slecht signaal, het kan heel goed zijn dat de schotel op een paar milimeter niet goed staat vaak een dik geven lijks of rechts doet al wonderen.
nij
Gemiddeld

« Reply #2 on: 4 January 2013, 19:17:12 »

Hallo pascal,

wat je zegt ben ik helemaal mee eens, maar ik heb ook nog een losse tuner (homecast) aan de schotel hangen en deze heeft er geen last van. Ik verwacht niet dat de schotel dus verkeerd staat.

mvg chris
Pascal-
Guru

« Reply #3 on: 5 January 2013, 13:46:19 »

Dat zegt niks bij de ene tuner is de andere niet en als het net op het randje zit kan het dus al de oorzaak zijn.
Als je het zeker wilt weten zul je met de hand achter de schotel (gewoon vast laten zitten alle bouten!) wat aan de linker of rechterkant dieuwen.
En iemand anders even laten kijken.
Of echt uitrichten met een digitale meter en niet zo'n piepertje.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen