Forum Wiki SponsorShop
26 February 2020, 16:29:49 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Nieuwe driver voor windows8  (Read 6073 times)
ekops
Pro

« on: 29 November 2012, 08:30:01 »

Weet iemand hier of er nog een nieuwe driver voor de anysee TC kastjes gemaakt gaat worden?
Ik heb mijn mediacenter nu werkend onder windows 8, alleen de tpc scan van anysee werkt nog niet.

Groet Erik
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
ekops
Pro

« Reply #1 on: 8 December 2012, 11:59:25 »

Ik heb nog eens wat rond gekeken op internet en heb een mail gestuurd naar info@anysee.com met de vraag dat de laatste driver van maart/april was en of er nog nieuwe drivers zouden komen aangezien ik wat problemen heb met de tp scan onder windows 8.
Ik kreeg toen een keurig antwoord terug met een ftp site waar ik de driver van juni kon downloaden, en het verzoek als ik nog issues heb om die dan naar ze toe te mailen.
Ik heb deze laatste driver geïnstalleerd en de tp scan doet het weer, en volgens mij is dit de meest stabiele driver voor windows 8 tot nu toe!

Als iemand een plek heeft waar ik de driver kan neerzetten, zodat iedereen hem kan downloaden, geeft dit dan even door aan mij.

Groet Erik
ekops
Pro

« Reply #2 on: 22 December 2012, 14:56:49 »

Vandaag maar weer eens op de anysee ftp site gekeken, en jawel hoor weer een nieuwe driver ditmaal van december. De laatste van juni 1.3.9.26 had ik al goed draaien onder windows 8.
Dus nu die van december maar weer eens proberen :-)  1.3.9.41

Groet Erik
tvdwerk
Standaard
**

« Reply #3 on: 23 December 2012, 14:53:52 »

heb je de link ook naar de ftp site zodat ik de driver kan downloaden?
bedankt alvast
ekops
Pro

« Reply #4 on: 23 December 2012, 15:40:49 »

This is ftp site. you can get a software including a driver.

* anysee-TC Series.zip file (s/w+driver)

ftp://218.38.16.90/

anysee / anysee1234

Hope to help this. and kindly feedback to me for windows 8.
ekops
Pro

« Reply #5 on: 3 January 2013, 06:14:25 »

En ja hoor weer een nieuwe driver, 1.3.9.55, anysee is goed bezig!

Groet Erik
pvandam
Gemiddeld

« Reply #6 on: 23 January 2013, 09:53:26 »

Wauw, bedankt Erik. Ik heb 5 dagen geleden mijn Media Center overgezet naar Windows 8 (voorlopig even dual boot) en inderdaad had ik ook geconstateerd dat de TP Scan het niet deed. Mijn workaround was om de TP file gewoon van de Windows 7 installatie te importeren en dat werkte ook prima.
Goed om te lezen dat er nu nieuwe drivers zijn. Bij mij crashte hij ook steeds als mijn homeserver de MCE voor backup uit standby haalt.
Dit gebeurde in Windows 7 ongeveer 1 keer in de 2 weken, maar nu dagelijks, dus hopelijk krijg ik dat ook meer stabiel met de nieuwe driver.

Nogmaals bedankt voor de posts hier.
ekops
Pro

« Reply #7 on: 23 January 2013, 12:05:44 »

Ik zou alleen niet de 1.3.9.61 driver installeren, dit is de laatste, die geeft bij mij heel veel problemen. En ook niet de 1.3.9.55.
Ik gebruik zelf nog steeds de 1.3.9.41, die s het beste.

Groet Erik
pvandam
Gemiddeld

« Reply #8 on: 24 January 2013, 08:28:07 »

Ik heb op dit moment de laatste, inderdaad 1.3.9.61. Dat werkt ok (TP Scan doet het weer), maar de crash on automatic wake up blijft jammer genoeg.
Deze crash gebeurt echt in de Anysee driver, lees ik in de Eventviewer.
Misschien moet ik ook even contact opnemen met Anysee om deze info door te geven.

Waar vind je de andere versies? op dit moment lijkt de FTP locatie alleen de laatste driver te hebben (naast de full packages).

ekops
Pro

« Reply #9 on: 24 January 2013, 10:42:56 »

Klopt alleen de laatste, ik kan je de 1.3.9.41 wel even mailen hoor, die werkt tot nu toe het beste, gelukkig heb ik alle versies bewaard. :-)

Groet Erik
colaboy123
Newbie
*

« Reply #10 on: 2 November 2014, 23:05:11 »

Hallo allemaal,

Erg late to this party, maar heeft iemand wellicht de 1.3.9.41 driver voor mij?

Bij voorbaat dank!

Ramon
no1
Standaard
**

« Reply #11 on: 19 February 2015, 10:51:07 »

Hallo allemaal,

Erg late to this party, maar heeft iemand wellicht de 1.3.9.41 driver voor mij?

Bij voorbaat dank!

Ramon

Zou ik ook graag willen weten, want deze info  ftp://218.38.16.90/ anysee / anysee1234 is niet (meer?) correct, je kan niet met deze info inloggen op de ftp site.

Het lijkt erop of je Anysee niet meer serieus moet nemen, ik kan nergens nieuwe drivers vinden.

De laatste driver die ik kan vinden staat op http://www.anyseedirect.eu/category/2-drivers-en-plugins.html maar dat is versie CNO 1.3.8.62 (april 2012, HALLOOO!).....

Bij deze werkt de TP scan trouwens wel, en kan ik voor WMC > 400 kanalen vinden, dus de nood is niet hoog, maar het verbaast me gewoon dat er niets nieuwers te vinden is.....

Bovendien lijkt anyseedirect alleen nog maar sateliet ontvangers te verkopen??

Iemand, PLEASE??

« Last Edit: 19 February 2015, 11:27:16 by no1 » Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen