Forum Wiki SponsorShop
20 October 2020, 16:34:40 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: BlueRay (3D) ondersteuning in Windows 8  (Read 2900 times)
harryd
Administrator
Guru

« on: 18 March 2012, 23:03:30 »

Al iemand ervaringen met werking van BlueRay DVD's onder Windows 8 en dan liefst met 3d ?

Er wordt gespeculeerd dat Microsoft dit niet gaat inbouwen omdat ze misschien nog steeds anti BlueRay zijn ?! blink (De HD DVD strijd).
Dit zou een gemiste kans zijn!!!

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Pascal-
Guru

« Reply #1 on: 19 March 2012, 08:58:43 »

Dat is nooit de reden geweest het is het licentie geld wat voor een Blu-ray player betaald moet worden.
Aangezien maar 1 a 2% van de windows gebruikers MCE gebruikt zou iedereen een 20 dollar meer moeten gaan betalen voor de afspeelmogelijkheid en dat gaat niet werken zeker met alle rechtzaken die er geweest zijn met iexplorer.
De support die erin zit is gelijk aan de support voor Windows 7 het kan gewoon blu-ray lezen en schrijven maar voor de afspeelmogelijkheden van beelden en geluid zijn we aangewezen op externe players (Die ook veel beter zijn in mijn ogen zeker Total Media Theater)

De truuk zou zijn om Media Center weer appart in een een versie te gaan stopppen en die dan duurder te maken maar wel met alle mogelijkheden.
Wie weet worden ze nog wakker op tijd.
harryd
Administrator
Guru

« Reply #2 on: 19 March 2012, 23:06:20 »

Volgens mij zijn de license kosten momenteel onder de $10.
MSFT zou er verstandig aan doen deze functionaliteit tenminste met de Ultimate versie mee te leveren.
Maar goed, wellicht sjokt MSFT wel weer met een nieuwe inschattingsfout door op een verkeerd spoor (net zoals de magere DVB ondersteuning voor lange tijd).

Het lijkt me dat de nieuw uit te brengen XBOX toch wel iets met BlueRay moet gaan doen en ook 3D.....  wacko

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
Pascal-
Guru

« Reply #3 on: 20 March 2012, 08:38:29 »

Ik hoop het met je mee maar we weten allemaal het antwoord al wel wat er gaat gebeuren.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen