ok hierbij de hele folder ik heb er twee bestanden uit gelaten ivm de grote van de toegestane upload.
de acamd.dll en MDAPIFilter.ax zijn eruit verwijderd ... er zit een screenshot extra bij van de juiste bestanden. dus incl. de twee bestanden en hun datums. in deze test heb ik wat heen en weer gezapt en bij ned 1 MCE gesloten en weer opnieuw opgestart... alle zenders in de logging behalve natuurlijk NED1 zwart beeld.
misschine extra info: zodra ik de chcache.ini en de chidcache.ini verwijder worden deze met de smartcard setup niet aan gemaakt. na het starten (dus dus geen decodering) en met de setup met de c-lijnen worden deze wel aangemaakt.
PS:
Tuner E30TC icm smartcard rechtstreeks tunen(dvb-t) in mce werkt perfect maar met tvsource en acamd 6.20 en smartcard dus niet. ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen...
Long shot...
Ik heb op Kodi inmiddels alles mooi lopen met Acamd en DVBLogic. Alleen af en toe kan een zender niet decrypt worden totdat ik chcache.ini en chidcache.ini weggooi. Vervelend als dat nodig is wanneer het systeem een opname gaat maken; die opname mislukt dan gewoon.
Ik heb hier en daar gezien dat er een acamd.ini is waarin dit uit te zetten is. Iemand een idee waar dat is en hoe dat uit te zetten is?