Forum Wiki SponsorShop
13 December 2017, 13:44:42 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2]  All   Go Down
  Print  
Author Topic: configuratie van smartcard.config in acamd met ziggo en irdeto smartcard + E30TC  (Read 15344 times)
Pascal-
Guru

« Reply #15 on: 1 March 2012, 22:27:35 »

Even een bestand aanmaken met als extensie .m3u dan eigenschappen en openen met... selecteren en daar kiezen voor VLC ipv WMP12.
Dan opend voortaan de preview wel met VLC
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
charlyd
Standaard
**

« Reply #16 on: 2 March 2012, 18:54:59 »

ja klopt ik had hem al ...config scherm...-> standaard instellingen -> instellen standaard programma.... dus werkt nu nog wachten tot guilty reageert of iemand anders die me de oplossing geeft voor acamd...
GuiltyNL
Guru

« Reply #17 on: 3 March 2012, 13:46:07 »

Doe hij het in de preview wel? Ik kom er qua logfiles niet uit, alles zou goed moeten staan.
charlyd
Standaard
**

« Reply #18 on: 4 March 2012, 12:21:09 »

nee in de preview doet hij het ook niet...zelfde probleem en aangezien dan alles via tvsource loopt lijkt het me daar in te zitten. zal het nog eens posten op dvblink forum.

zou ik kunnen testen met hadu ipv acamd  zoja wat is de setting in de hadu.ini voor een ziggo smartcard. als het dan wel werkt is het wellicht de combi tvsource 4.1.1. en acamd 6.20 in mijn geval...
GuiltyNL
Guru

« Reply #19 on: 5 March 2012, 23:23:06 »

Met HADU kan ik je niet helpen. Ik blijf het gek vinden, we zien vast iets over het hoofd, maar wat?
seatrips
Gemiddeld

« Reply #20 on: 7 March 2012, 07:58:58 »

linkie naar je gestuurd met mijn config compleet

rob
charlyd
Standaard
**

« Reply #21 on: 13 March 2012, 21:28:18 »

IEDEREEN BEDANKT VOOR JULLIE MEDEWERKING..HET WERKT..

en jullie denken waar lag het nu aan... nou als bij ziggo je kaart geactiveerd is via mijn ziggo .. blijkt dit niet te zijn. ziggo zegt zelf dat is administratief.. en niet electronisch.. dus na een electronische RESET gestuurd doorde medewerker van ziggo werkt alles .. en nog perfect ook. de uiteindelijke config zoals ik wilde met 2 tuners...super straks beeldje en snel zappend...dus perfect..!
Pascal-
Guru

« Reply #22 on: 13 March 2012, 21:58:46 »

Kijk dat is mooi kan je weer vroeg slapen.
GuiltyNL
Guru

« Reply #23 on: 14 March 2012, 10:05:57 »

Potverdrie, dat zei ik je nog vanaf het begin! Controleer of je kaart geactiveerd is.  ninja
riCHey
Pro

« Reply #24 on: 21 March 2012, 22:40:26 »

Tja... bij ons vertelde je dat als je de kaart in je normale tuner stak je gewoon beeld had...  ninja
GuiltyNL
Guru

« Reply #25 on: 23 March 2012, 12:43:24 »

laugh Inderdaad, beeld op Nederland 1 misschien?  Grin
Plantje
Guru

« Reply #26 on: 19 June 2017, 13:30:47 »

ok hierbij de hele folder ik heb er twee bestanden uit gelaten ivm de grote van de toegestane upload.
de acamd.dll en MDAPIFilter.ax zijn eruit verwijderd ... er zit een screenshot extra bij van de juiste bestanden. dus incl. de twee bestanden en hun datums. in deze test heb ik wat heen en weer gezapt en bij ned 1 MCE gesloten en weer opnieuw opgestart... alle zenders in de logging behalve natuurlijk NED1 zwart beeld.

misschine extra info:  zodra ik de chcache.ini en de chidcache.ini verwijder worden deze met de smartcard setup niet aan gemaakt. na het starten (dus dus geen decodering) en met de setup met de c-lijnen worden deze wel aangemaakt.

PS:
Tuner E30TC icm smartcard rechtstreeks tunen(dvb-t) in mce werkt perfect maar met tvsource en acamd 6.20 en smartcard dus niet. ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen...
Long shot...

Ik heb op Kodi inmiddels alles mooi lopen met Acamd en DVBLogic. Alleen af en toe kan een zender niet decrypt worden totdat ik chcache.ini en chidcache.ini weggooi. Vervelend als dat nodig is wanneer het systeem een opname gaat maken; die opname mislukt dan gewoon.

Ik heb hier en daar gezien dat er een acamd.ini is waarin dit uit te zetten is. Iemand een idee waar dat is en hoe dat uit te zetten is?
Pages: 1 [2]  All   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen