Forum Wiki SponsorShop
14 August 2020, 07:37:09 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2]  All   Go Down
  Print  
Author Topic: DVBLogic V2 is uit!  (Read 10214 times)
KRK
Gemiddeld

« Reply #15 on: 16 February 2010, 06:42:18 »

Pagina's: [1]
 1
 Systembuilders en leveranciers, Hardwarefabikanten, Content providers (test-drive) / E30TC DVB-C (Kabel) / Re:DVBLogic V2 is uit!
Gepost op: Gisteren om 21:14:35
Gestart door riCHey, Bericht door riCHey
Relevantie: 69.3%
kijk eens rechtsboven in het degroeneknopforum venster... daar staat zo'n mooi vakje om een zoekopdracht in te vullen.
zoek daar eens op splug... ?

(sorrie maar de vraag is lichtelijk a-la "ik ben te lui om me er in te verdiepen")
 AntwoordAntwoord Antwoord met citaatAntwoord met citaat Notificatie bij reactiesNotificatie bij reacties
 2
 Systembuilders en leveranciers, Hardwarefabikanten, Content providers (test-drive) / E30TC DVB-C (Kabel) / Re:DVBLogic V2 is uit!
Gepost op: Gisteren om 14:06:04
Gestart door riCHey, Bericht door KRK
Relevantie: 63.4%
Wat is de splug?
 AntwoordAntwoord Antwoord met citaatAntwoord met citaat Notificatie bij reactiesNotificatie bij reacties
 3
Gepost op: 11 februari 2010, 18:02:55
Relevantie: 40.3%
1. anysee driver installeren
2. DVBLINK server en source installeren, dan scannen naar alle kanalen.
3. MCE starten als administrator, via extra's dvblink alle kanalen laten binnenslurpen.
4. Constateren dat NL1 het doet en de rest niet, dan de splug in de plugins directory mikken, en controleren of het nu wel werkt.
5. met de guidetool alle kanalen goedzetten... smile

Klaar!
 4
 Systembuilders en leveranciers, Hardwarefabikanten, Content providers (test-drive) / E30TC DVB-C (Kabel) / DVBLogic V2 is uit!
Gepost op: 8 februari 2010, 15:13:45
Relevantie: 28.6%
Eindelijk is het zover, DVBLogic V2 is uit!!!

Helaas lukte het me niet om hem netjes over de RC heen te zetten, dus heb ik heel DVBLink en Source opnieuw moeten installeren, maar nu werkt hij, en ook in één keer met de Splug!

Ook even de nieuwe Anysee driver geinstalleerd, heb ook de CNO er gewoon oplaten staan in de (ijdele?) hoop dat ik niet meer elke keer opnieuw de smartcard opnieuw moet activeren...
 5
Gepost op: 10 februari 2010, 16:19:48
Gestart door riCHey, Bericht door ajwkappe
Relevantie: 19.9%
Citaat van: riCHey op  8 februari 2010, 15:13:45
Ook even de nieuwe Anysee driver geinstalleerd, heb ook de CNO er gewoon oplaten staan in de (ijdele?) hoop dat ik niet meer elke keer opnieuw de smartcard opnieuw moet activeren...

Kun je aangeven welke Anysee driver dat is? En... begrijp ik nou van jou dat de CNO driver er voor zorgt dat steeds opnieuw de smartcard moet worden geactiveerd? Weet jij de service naam van deze driver zodat ik die in services uit kan zetten?

Ik krijg het namelijk niet werkend voor de gecodeerde zenders en heb wel de splug in de juiste directory staan.

Lex
Pagina's: [1]

Daar haal ik veel uit!  blush
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
riCHey
Pro

« Reply #16 on: 16 February 2010, 16:05:20 »

*zucht*... ik zou eens in het dualtuner topic zoeken...
(misschien een hint: kijk eens vanaf post nr3, bij post nr5 wordt hij zeker genoemd... ) Wink
GuiltyNL
Guru

« Reply #17 on: 16 February 2010, 18:21:48 »

KRK  wacko

Zal ik dan maar een quoteje van mij neerzetten:

TVSource gebruikt de BDA driver om een virtuele adapter aan te maken en met SPLUG.DLL wordt de boel gedecodeerd (dat doet de BDA driver dus niet).

SPLUG is dus de vervanger voor het decodeergedeelte van je CNO driver. (CNO doet naast decoderen dus ook een virtuele adapter aanbieden aan MCE).

Wil je het nog duidelijker hebben?  cry
KRK
Gemiddeld

« Reply #18 on: 16 February 2010, 18:38:18 »

Ik snap m! Thx.
KRK
Gemiddeld

« Reply #19 on: 1 March 2010, 17:43:13 »

Nu heb ik het volgende probleem:

Op de schotel (FloppyDTVS2) haalt ie vreselijk veel kanalen binnen behalve de Nederlandse. Rara ...... Iemand een idee?
Pages: 1 [2]  All   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen