Forum Wiki SponsorShop
8 December 2019, 23:28:56 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: mediacenter studio  (Read 2345 times)
nij
Gemiddeld

« on: 23 January 2012, 15:33:41 »

Hallo,

Ben overgestapt van xbmc naar win7 mce, omdat ik ook sat2 tv wil gaan kijken. ben dus nieuw op dit forum en hoop dat jullie mij kunnen helpen met het aanpassen van mce.

Ik heb mce studio gedownload om verschillende dingen aan te passsen. Alleen dit stukje software crashd als je de veranderingen wilt gaan opslaan. Ik heb nu wel de achtergrond veranderd met restorator.

Ik heb media browser geinstalleeerd met met muziek. staandaard start hij media browser op en laat hij deze 2 optie zien.
Nu wil ik net zo als bij mc dit geschijden hebben. nu zag ik in media studio dat hij 2 losse entry points heeft. Als ik deze naar het scherm sleep en ga opslaan loopt hij ook weer vast.

waarschijnlijk staat er iets niet goed geinsalleerd of blokkeerd win7 dit.

kan iemand mij hier mee helpen.

vriendelijk dank chris
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
nij
Gemiddeld

« Reply #1 on: 3 February 2012, 22:06:10 »

Hallo,

mce studio werkt. Heb hem geinstalleerd als admin.

gr. chris
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen