Forum Wiki SponsorShop
8 March 2021, 13:05:33 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Geluidskaart met ingebouwde versterker?  (Read 4773 times)
casasius
Standaard
**

« on: 24 November 2011, 18:55:32 »

Ik zoek voor een HTPC systeem een geluidskaart of moederbord met ingebouwde versterker dus een waar ik direct passieve speakers op aan kan sluiten. Ik weet dat ze hebben bestaan maar ze zijn bijna niet meer te vinden. Nou heeft Asus wel geluidskaarten met versterker maar ze kunnen niet zeggen hoeveel watt ze zijn.
Dus als iemand iets weet wat ik nog niet weet of suggesties dan hou ik me aanbevolen.

Bijvoorbaat dank.
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Pascal-
Guru

« Reply #1 on: 24 November 2011, 19:50:57 »

Asus heeft geen geluidskaarten met versterkers alleen een amp voor je koptelefoon kom je nergens.
Moederborden met geintregeerde versterkers vind je ook niet meer van alle verkochte modelen van MSI kwamen ze hier ook allemaal defect retour.
En dat geen enkele fabrikant ze is gaan maken geeft al aan dat het niet gewerkt heeft.

Er zijn wel manieren maar die gaan budget extreem oprekken ben ik bang voor.
Heb er hier een draaien met een 5x Hypex UcD 180W HG klasse D versterker op een Asus Xonar HDAV1.3 deluxe alleen de versterker zit je al op 2000 euro.
Djodjotje
Standaard
**

« Reply #2 on: 18 December 2011, 13:42:14 »

Ik heb zelf een versterker ingebouwd, veel werk, maar is top.

Je zou ook een simpele auto versterker kunnen kopen, die hebben meestal vier kanalen, doe er een actieve bas bij en je hebt 5 kanalen. Is voor weinig te vinden op marktplaats en de voeding kan je als je het vermogen niet te groot maakt uit je computer halen. Is meestal klein en afhankelijk van je behuizing ook in te bouwen.
martinisoft
Pro

« Reply #3 on: 18 December 2011, 15:34:03 »

Je zou ook kunnen kiezen voor een 5.1 of 2.1 opstelling waarbij de versterker is ingebouwd in de subwoofer.
Logitech,Bose en nog wel een aantal merken hebben dit soort dingen op markt.
Hiemee heb je een vergelijkbare situatie als waar jij nu om vraagt, je zou immers toch ook een sub moeten plaatsen, en hier zit nu meteen je versterker in.

greetzz

Martijn.

A
gewoon in de kroeg
Guru

« Reply #4 on: 22 December 2011, 21:40:34 »

Ik heb een tijdje geleden me (ook) helemaal scheel gezocht naar een versterker in de PC.
het enige wat ik na zeer behoorlijk speurwerk kon vinden was idd de versie van MSI waar Pascal het ook al over had

over dit product wearen zeeeeer weinig positieve reacties te vinden.

ik ben dus bang dat het idd zelf knutselen of een active oplossing gaat worden.

als je evt. toch iets tegenkomt wat je de moeite waard lijkt lees ik het GRAAG.

succes.

Gr. E
« Last Edit: 22 December 2011, 21:43:47 by gewoon in de kroeg » Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen