Forum Wiki SponsorShop
30 June 2022, 09:56:38 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Linksys DMA2200 gezocht  (Read 4342 times)
raymonvdm
Pro

« on: 9 July 2011, 22:44:24 »

Ik wil een media center extender proberen in de slaapkamer. En volgens mij is de de DMA2200 van linksys wel een compleet ding ?
Report to moderator   Logged
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
martinisoft
Pro

« Reply #1 on: 10 July 2011, 01:58:20 »

Op dit moment bestaat mijn setup uit 1 mediacenter pc voor onze "hoofd" TV, 2x dma 2100 voor resp. de slaapkamer en badkamer, en 1x dma 2200 voor ons dak terras.
Ik heb bewust voor deze extenders gekozen omdat deze voldoen aan onze wensen op de plek waar ze ingezet worden, en omdat ik ze hier en daar via marktplaats goedkoop heb kunnen inkopen. (goedkoopste 35euro, duurste 45 euro)
Toen ik ze heb gekocht was een tweedehands xbox 360 nog minimaal 120euro en bestond de huidige zwarte stille xbox nog niet.
Dus als je nu een extender zoekt kies dan alleen voor een linksys als de prijs goed is, en je met de beperkingen kunt leven. (minder vloeiende menu's en geen HD ondersteuning).
Koop anders een xbox 360.
Het oude model kun je vrij goedkoop tweedehands kopen maar maakt wel vrij veel ventilator geluid, en de nieuwe kun je ook niet al te duur op elke hoek van de straat krijgen.

greetzz,

Martijn.

A
Pascal-
Guru

« Reply #2 on: 10 July 2011, 11:56:27 »

Hoe doe je DVD's kijken dan? dat is een van de redenen waarom ze niet meer gemaakt worden. En de HD films etc etc.
Het idee was perfect de uitvoering helaas nooit erg jammer ook.
Maar een XBOX360 slim kan al veel meer dan de extender het kost inderdaad wat meer.
raymonvdm
Pro

« Reply #3 on: 10 July 2011, 23:02:30 »

De DMA2200 heeft toch een DVD speler wat het probleem oplost ?
Pascal-
Guru

« Reply #4 on: 11 July 2011, 08:33:27 »

Probleem oplost terug in de tijd gaan wel.
Het mooie van alles digitaliseren is juist dat je die krasgevoelige media niet meer nodig hebt.
martinisoft
Pro

« Reply #5 on: 11 July 2011, 09:22:24 »

Hoe doe je DVD's kijken dan?
Ik heb my movies draaien, hierin zit een tanscoder ingebakken (volgensmij is dit een ge-oemde transcode 360) waarin je keihard aan kunt geven welke subs je wilt laten sturen.
Dit werkt prima op mn dma's.
Je hebt niet de volle functionaliteit zoals menu's enz. maar dit is voor ons op de plekken waar we met extenders werken meer dan goed genoeg.
Is dit wel een probleem voor je dan moet je met losse mediacenter pc's gaan werken, maar loop je weer tegen beperkingen aan als het niet kunnen delen van je EPG.
Het blijft dus goed kijken naar je persoonlijke situatie om op basis daarvan een goede keuze te maken.

A
raymonvdm
Pro

« Reply #6 on: 11 July 2011, 09:58:21 »

Het idee is dat de DMA ook standalone gebruikt kan worden als DVD speler  Cool
martinisoft
Pro

« Reply #7 on: 11 July 2011, 11:27:24 »

Het idee is dat de DMA ook standalone gebruikt kan worden als DVD speler  Cool
Dat kan inderdaad prima zolang je maar een DMA2200 neemt.
Kan trouwens ook met een xbox360..

A
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen