Forum Wiki SponsorShop
26 October 2021, 10:00:22 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: DVBLink V4 Details  (Read 4617 times)
ST@@L
Standaard
**

« on: 23 June 2011, 11:34:05 »

http://thedigitallifestyle.com/w/index.php/2011/06/22/exclusive-dvblink-v4-details/
Report to moderator   Logged
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Danee
Pro

« Reply #1 on: 24 June 2011, 11:06:08 »

Ziet er erg goed uit! Veel nieuwe functionaliteit die de moeite waard is om te upgraden!

Groeten,

Danee

Voor de laatste informatie over plugins voor je Media center: www.mcesoft.nl
sjansen
Gemiddeld

« Reply #2 on: 25 June 2011, 11:29:52 »

@Danee, Wat vind je dan een goede nieuwe functionaliteit om te upgraden. Buiten meerder tuners kon ik zo niks vinden. Is natuurlijk ook per persoon anders wat belangrijk is.
Maar ik ben wel nieuwsgierig, misschien heb ik iets verkeerd gelezen/gezien.

Verder ben ik wel benieuwd wat de upgrade kosten zijn en hoeveel meer belasting deze versie vraagt tegenover versie 3. (Mijn mediacenter kan het net aan zonder traagheid in het menu en stotteren van beeld.)
Danee
Pro

« Reply #3 on: 25 June 2011, 21:58:42 »

Meer tuners, betere web streaming mogelijkheden, het scheiden van het specifieke mediacenter deel van het streamen naar het web en de dlna mogelijkheden, de bedoeling om dlna certificering te krijgen, de api...
Dat is het goede nieuws wat ik er zo uit pak. En het feit dat het product volop in ontwikkeling is en door 3e partijen serieus genomen wordt.

Groeten,

Danee
« Last Edit: 26 June 2011, 10:01:54 by Danee » Report to moderator   Logged

Voor de laatste informatie over plugins voor je Media center: www.mcesoft.nl
HAWKHAWK
Pro

« Reply #4 on: 26 June 2011, 10:24:20 »

Ben erg tevreden gebruiker van DVBlink for DVBDream, maar zie even de toegevoegde waarde niet van deze V4?

Voor streaming, remote access, etc gebruik ik Remote Potato dus ik zie even niet de extra functionaliteit (meer dan 4 tuners is leuk, maar dat is niet voor veel mensen relevant lijkt me).
rondol1
Pro

« Reply #5 on: 26 June 2011, 22:01:42 »

Voor streaming, remote access, etc gebruik ik Remote Potato dus ik zie even niet de extra functionaliteit....

Dat is een beetje krom gedacht...  Tongue
Het is mooi dat je een andere toepassing hebt gevonden met die functionaliteit, maar het blijft toch echt een toegevoegde mogelijkheid binnen DVBLogic. Dat deze voor jou niet iets nieuws meebrengt is een andere kwestie. (Zo maar even een overpeinzing).
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen