Forum Wiki SponsorShop
25 September 2020, 18:19:29 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Poll
Question: Welke artikelen zie jij het liefst in DGK Magazine?
Media Center tips&trucks - 2 (28.6%)
Aandacht voor nieuwe hardware - 0 (0%)
Aandacht voor nieuwe software - 0 (0%)
Gadgets  gerelateerde zaken - 1 (14.3%)
Ik verslind bijna alles met evenveel interesse ! - 4 (57.1%)
Total Voters: 7

Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Welke artikelen zie jij het liefst in DGK Magazine?  (Read 3600 times)
WebMaster
Administrator
Gemiddeld

« on: 17 May 2005, 00:43:03 »
Reply with quoteQuote

Of zijn we nog een onderwerp vergeten (m.u.v. sex  blush ) ?
Report to moderator   Logged
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Peer
Pro

« Reply #1 on: 30 May 2005, 09:20:41 »
Reply with quoteQuote

Een initiatief voor een 'DGK Magazine' staat in mijn optiek haaks op het bestaansrecht van een forum zoals DeGroeneKnop: altijd de meest up-to-date info online en van iedereen die gratis meedoet en is bovendien TE commercieel: NIET DOEN DUS !

Wat ik wel zoek is een verdieping en verbreding van zaken door méér inbreng van 'echte' kennis & wetenswaardigheden, want die zijn nu helaas nog maar sporadisch te vinden op DeGroeneKnop: enkele buitenlandse sites doen 't wat dat betreft beter......een uitdaging voor de 'echte' MCE hobbyisten dus!

Greetz,

Peer
harryd
Administrator
Guru

« Reply #2 on: 30 May 2005, 11:37:08 »
Reply with quoteQuote

Hi Peer,

Ik denk dat een agazine en een forum zeker niet per definitie haaks op elkaar hoeven te staan en dat er een versterkende wisselwerking kan zijn.
Maar even voor de duidelijkheid, de berichten gebieden van degroeneknop-magazine zijn fictief en alleen als test case opgestelt

Groeten,
Harry

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen