Forum Wiki SponsorShop
24 September 2018, 02:26:45 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: op zoek naar vervanger van GA-MA78G-DS3H  (Read 2744 times)
flashboarder
Newbie
*

« on: 6 April 2011, 13:35:11 »

Hallo helemaal,

Ongeveer twee jaar geleden heb ik een kleine upgrade van mijn media center gedaan.
Nu heb ik intermittent problemen met de USB porten van de moederbord en ik wil daardor een nieuw moederbord kopen (ja, ik heb alles getest en het light echt aan de moederbord!).

Wie kan mij vertelen wat een goede vervanger is van de GA-MA78G-DS3H?

Alvast bedankt.

« Last Edit: 6 April 2011, 13:39:23 by flashboarder » Logged
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Pascal-
Guru

« Reply #1 on: 6 April 2011, 18:36:50 »

gigabyte heeft 3 jaar garantie dus je kan hem altijd opsturen krijg je op zijn minst een gemaakte terug.

Als je alleen je moederbord wilt vervangen dan heb je eel keus zolang je processor maar past en dat zal een socket AM2+ of AM3 processor zijn.
flashboarder
Newbie
*

« Reply #2 on: 6 April 2011, 20:57:39 »

bedankt voor je antwoord Pascal. Moet ik de moederbord sturen naar gigabyte of naar de winkel waar ik deze gekocht had?

admin edit: (Web)Shop link verwijderd..

pff natuurlijk was de link niet bedoeld als reclame of wat dan ook, ik wilde alleen aangeven waar ik deze had gekocht, misschien dat mensen hier ervaring mee hebben over garantie, etc...

« Last Edit: 6 April 2011, 23:01:20 by flashboarder » Logged
flashboarder
Newbie
*

« Reply #3 on: 7 April 2011, 11:01:49 »

bedankt, ik heb contact gehad met de shop en het is volgens mij nog makkelijker een nieuwe te kopen (sneller en niet veel duurder!)

Zou deze goed werken: M4A78 PRO

Alvast bedankt

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen