Forum Wiki SponsorShop
30 June 2022, 09:40:00 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Digital Devices DuoFlex S2 icm DVBLink TVSource  (Read 4045 times)
teejoo
Gemiddeld

« on: 9 January 2011, 21:30:27 »

Iemand een idee of de Duoflex s2 (samen met een Octopus) werkt i.c.m DVBLink TVsource.

Ik zou graag 3x Duoflex s2 tuners willen gebruiken, maar als de werking via TVsource niet zeker is wacht ik even.

Gr Theo.
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
harryd
Administrator
Guru

« Reply #1 on: 9 January 2011, 22:17:55 »

Ik heb je bericht maar even in een apart topic gegooit  Angry
Misschien zou het topic zelfs beter naar DVBLink subforum verhuist kunnen worden  Roll Eyes

Anyway..... navraag bij DVBLink zelf leverde het antwoord op dat dit vanaf versie 3.2 het geval is.
"Digital Devices tuners are working with 3.2 version of DVBLink TVSource"

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
teejoo
Gemiddeld

« Reply #2 on: 9 January 2011, 22:26:27 »

Ok, bedankt voor je snelle antwoord.

Gr Theo
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen