Forum Wiki SponsorShop
30 November 2020, 18:18:48 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Medion TV tuner alleen digitaal beeld, geen analoog...  (Read 2965 times)
B3rtje
Standaard
**

« on: 25 January 2011, 23:52:46 »

Ik heb een gebruikte medion MCE gekocht, deze werkt prima echter ik heb een vreemd probleem.

Toen ik hem kocht stond er winxp mce op en werkte alles perfect, heb er zelf windows7 opgezet maar dit liep niet lekker, dit was toch net iets te zwaar voor de hardware.

Heb uiteindelijk windowsXP mce2005 weer terug gezet, alles geïnstalleerd en geupdate, alles werkt op 1 raar ding na.

Als ik MCE opstart en de TV zenders wil instellen meld mce dat hij een "antenne signaal" wil instellen, als ik doorga krijg ik ook allen de keuze van digitenne en kpn (of zoiets) echter geen analoge kabel signaal waarop de MCE wel is aangesloten.
Ik heb de drivers van medion gebruikt en nog vind ie geen kabel tuner....

Toen ik hem haalde zag deze analoge kabel EN digitale antenne, zit in MCE2005 en ook in Windows7.

Het betreft een Medion MD-6197 met als enkel analoge/DVB-T tuner met als type: saa7134 (is volgens mij een philips app)

Heeft iemand een idee hoe ik deze tuner weer werkend krijg met analoge (upc) kabel?
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen