Forum Wiki SponsorShop
22 July 2018, 22:26:26 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Reboot elke dag met MST  (Read 4119 times)
MyTheory
Gemiddeld

« on: 19 October 2010, 17:46:11 »

Gebruikt iemand de functie om bijvoorbeeld elke dag een keer te rebooten?
Bij mij is deze functie in versie 0.9.100 ingesteld maar doet niets.
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Pascal-
Guru

« Reply #1 on: 19 October 2010, 19:41:31 »

Waarom moet ie rebooten dan?
Ik zou niet weten waarom die dat moet doen en al zeker niet 1x per dag.
MyTheory
Gemiddeld

« Reply #2 on: 19 October 2010, 20:41:25 »

Ik heb regelmatig dat 1 van mijn 3 Anysee E30TC tuners niet goed reageert.
Na een reboot werkt het weer.
Dus wanneer ik elke dag reboot verwacht ik veel minder problemen.
Pascal-
Guru

« Reply #3 on: 19 October 2010, 21:31:53 »

Ok is het niet beter het probleem te onderzoeken waarom de 3de tuner vastloopt.
Je USB hub waar die op zit waarschijnlijk.
Een chipset driver of MS KB update rebooten is leuk maar zeker niet nodig.
Nog beter wat heeft iedereen toch met die Anysee tuners forums vol met problemen en toch wil iedereen er maar een hebben.
cjvs
Newbie
*

« Reply #4 on: 7 February 2011, 12:09:56 »

Ik heb regelmatig dat 1 van mijn 3 Anysee E30TC tuners niet goed reageert.
Na een reboot werkt het weer.
Dus wanneer ik elke dag reboot verwacht ik veel minder problemen.

Ik voer het zelfde trukje uit aangezien ik het probleem niet goed kan vinden. Echter, MST reboot nu net op een ongunstig moment tussen twee recordings in. Is het mogelijk een tijd voor het rebooten op te geven?
MyTheory
Gemiddeld

« Reply #5 on: 8 February 2011, 16:44:53 »

Ik voer het zelfde trukje uit aangezien ik het probleem niet goed kan vinden. Echter, MST reboot nu net op een ongunstig moment tussen twee recordings in. Is het mogelijk een tijd voor het rebooten op te geven?

Ik gebruik MST hier niet meer voor maar de scheduler van Windows 7 en dat werkt goed.
Elke nacht om 3 uur reboot mijn pc en gaat daarna via een scriptje diverse zenders langs om de gids op te halen uit de stream.
Werkt allemaal super.
harryd
Administrator
Guru

« Reply #6 on: 8 February 2011, 23:28:09 »

Ik gebruik MST hier niet meer voor maar de scheduler van Windows 7 en dat werkt goed.
Elke nacht om 3 uur reboot mijn pc en gaat daarna via een scriptje diverse zenders langs om de gids op te halen uit de stream.
Werkt allemaal super.

@MyTheory,
 specool
Perfecte oplossing met dat scriptje, daar was ik zelf ook al op gekomen in discussie op de DGK meeting ..... maar een scriptje schrijven was er nog niet van gekomen... des te mooier dat jij dat hebt gedaan smile

Zou je het script willen posten in deze berichtendraad en een apart door je zelf aan te maken topic?
Namens velen bij voorbaat dank  excl excl
 thumbsup thumbsup

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
Pascal-
Guru

« Reply #7 on: 9 February 2011, 09:06:59 »

Met TVSource gaat deze toch al om de 12 uur alle zenders af om EPG op te halen.

MyTheory
Gemiddeld

« Reply #8 on: 9 February 2011, 22:40:14 »

@MyTheory,
 specool
Perfecte oplossing met dat scriptje, daar was ik zelf ook al op gekomen in discussie op de DGK meeting ..... maar een scriptje schrijven was er nog niet van gekomen... des te mooier dat jij dat hebt gedaan smile

Zou je het script willen posten in deze berichtendraad en een apart door je zelf aan te maken topic?
 thumbsup thumbsup

Ik zal hem dit weekend plaatsen met wat uitleg.
MyTheory
Gemiddeld

« Reply #9 on: 13 February 2011, 17:15:53 »

@MyTheory,
 specool

thumbsup thumbsup

Ik heb het geplaatst in de topic van tips en trucks http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php/topic,7332.0.html.
« Last Edit: 13 February 2011, 17:18:58 by MyTheory » Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen