Ja zeker.
Ik heb zelf de cavalier 2 (met VU metertje op de voorkant). Het is een prima kast, zeker voor dat geld!
De kast is zeer degelijk. Heeft voldoende ruimte om alles in kwijt te kunnen en komt geleverd met 3 case fans (8cm intake en 2x6cm out). Ook vind ik het design van de kast er in real-life goed uitzien. Het voorfront is namelijk echt aluminium en geen goedkoop plastic of zo

. Ook de verdere afwerking (pootjes, kap, afbraming, etcetera) is erg verzorgt. Mooie uitstraling dus!
Groot voordeel is ook dat het een volwaardige ATX kast is, dus alle borden passen erin. Ook kent de kast absoluut geen losse of trillende onderdelen.
Nadeel van de kast is, dat de voeding geen standaard ATX formaat heeft. Hij is net iets kleiner. Gaat je voeding dus kapot, dan zal het wel even zoeken zijn naar een vervanger. Ook vind ik het geheel redelijk rumoerig, aangezien hij als 'stil' wordt aangeboden. De 3 casefans zijn van goede kwaliteit en bijna onhoorbaar, maar de voedings-fan gaat aardig hard. Dit heb ik opgelost door er een stillere (en langzaam draaiende, op hoop van zegen) ventilator te plaatsen en het 'hekwerk' voor de fan te verwijderen met een kniptang

. Nu is de kast geruisloos!