Forum Wiki SponsorShop
26 October 2021, 10:10:15 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: DVBLink TVSource v3.1  (Read 5662 times)
shakar
Newbie
*

« on: 6 July 2010, 21:13:22 »

6 July 2010

DVBLink TVSource v3.1!  biggrin

What's new and fixed:
- Substantial speed-up of channel changes for systems with satellite tuners and diseqc
- Substantial speed-up of channel scan
- Fixed compatibility with AnySee tuners and their softcam when using it with multicas providers
- New software registration mechanism: full overview of registration status of all installed DVBLink products in a single place
- New software purchasing mechanism. Now you can start purchase page directly from DVBLink Server configuration application. Next to the improved user experience new purchasing mechanism allows us to work more efficiently with our partners. More announcements on this subject are due very soon!
- Fixed "This program has stopped responding..." error in DVBLink addin
- Fixed issue with disappearing EPG data when using xmltv

The version 3.1 of DVBLink TVSource can be downloaded from Download page of our website.
Report to moderator   Logged
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
rondol1
Pro

« Reply #1 on: 6 July 2010, 22:01:10 »

Nog geen nieuws over de ECM afhandeling i.c.m. Anysee tuners, jammer!
DVBLogic
Moderator
Newbie

« Reply #2 on: 7 July 2010, 07:29:50 »

Nog geen nieuws over de ECM afhandeling i.c.m. Anysee tuners, jammer!
-Fixed compatibility with AnySee tuners and their softcam when using it with multicas providers
rondol1
Pro

« Reply #3 on: 7 July 2010, 07:41:45 »

Dat had ik anders geinterpreteerd, kennelijk is mijn begrip van de term multicas niet juist. Ik zal eens googelen  blush......

Dat wordt dan wel een druk weekend! (Uitproberen)
« Last Edit: 7 July 2010, 07:43:39 by rondol1 » Report to moderator   Logged
rondol1
Pro

« Reply #4 on: 7 July 2010, 07:49:21 »

Toch niet zo gek dat ik Multicas en ECM niet met elkaar in verband bracht:

"Wat is Multicas?

UCAS (Universal Common Access System) is een optie die in sommige is ingebouwd. Met een ingebouwde kaartlezer kunnen ingestoken kaartjes worden uitgelezen, waarna de ontvanger ook kanalen kan decoderen zonder dat het kaartje aanwezig is. UCAS wordt soms ook wel MultiCas genoemd. Bij zowel UCAS als MultiCas gebruik dient de gebruiker zich wel te realiseren dat bij dit soort kaartlezers gebruik wordt gemaakt van emulatie van de coderingstechnieken. En dat dus de werking van het ene op het andere moment kan stoppen. "
riCHey
Pro

« Reply #5 on: 8 July 2010, 20:23:35 »

...en? werkt het goed?
Ik heb hem nu ook geïnstalleerd (ben gister teruggekomen van vakantie...) en hij lijkt prima te lopen... smile
rondol1
Pro

« Reply #6 on: 8 July 2010, 20:58:28 »

Ik heb 't gisteren geinstalleerd (eerste kennismaking; was wat huiverig maar het ging -met het boekje- echt als vanzelf). Nog geen ervaring met verlopen ECM, dat gaat blijken de komende weken. In een andere thread staat een verwijzing naar een extra instelling mbt de ECM pid. Die snap ik nog niet helemaal. Maar daarover in die andere thread...

Een ander prbleem dat ik met de Anysee CNO 1.14 niet heb: DiscoveryHD, NationalGeoHD en HistoryHD geven veel blokken e.d. de andere HD zender zijn prima. Ik heb hier over gelezen, maar kan het met de beste wil niet terugvinden. Zelf zou ik aan de hardware denken, ware het niet dat (zoals gezegd) de CNO de problemen niet kent.
« Last Edit: 8 July 2010, 21:52:39 by rondol1 » Report to moderator   Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen