Forum Wiki SponsorShop
26 October 2021, 09:46:26 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Waarom zijn adres+woonplaats+land+etc. van DVBlogic niet beschikbaar: verdacht ?  (Read 4194 times)
Peer
Pro

« on: 21 June 2010, 10:09:04 »

Waarom zijn 'normale' zaken zoals adres, woonplaats, land, etc. van DVBlogic (zaken waar 'normale' bedrijven 'trots' op zouden zijn) NERGENS op hun website http://www.dvblogic.com gepubliceerd.....verdacht?
Zeker nu het er naar uitziet dat DVBlogic steeds succesvoller wordt, lijkt het juist NIET publiceren van deze 'normale' bedrijfsgegevens steeds verdachter.....zit er iets achter ? Waarom wordt geen 'normale' openheid van zaken gegeven ?

Lees méér hierover op: http://dvblogic.com/phpBB3/viewtopic.php?f=48&t=1688#p28081

Grtz,
Peer
« Last Edit: 21 June 2010, 10:13:37 by Peer » Report to moderator   Logged
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
GuiltyNL
Guru

« Reply #1 on: 21 June 2010, 10:54:41 »

Ik zag ook al dat het officieel een Nederlands bedrijf is, grappig.

En het adres is een woonhuis. Kijk maar op Streetview:

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=%22Tankenberglaan%2024%22&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

http://maps.google.nl/maps/place?cid=1270063896583569256&q=Tankenberglaan+24+Eindhoven&hl=nl&cd=1&cad=src:pplink&ei=BigfTLD_HMndOOfk2D8
Report to moderator   Logged
rondol1
Pro

« Reply #2 on: 21 June 2010, 11:33:25 »

Woonhuis? Niet bepaald... Het laatste huis aan de "even nummers zijde" is 22, 24 is de lege spot voor de garageboxen (of een van de boxen zelf). Zoals Peer al meldde, het doet verdacht aan. Maar ik denk dat niet wij als gebruikers ons zorgen hoeven te maken, maar dat meer de fiscus het doelwit is van deze maskerade.
harryd
Administrator
Guru

« Reply #3 on: 21 June 2010, 13:54:09 »

Heren, dit is wel heel tendentieuze berichtgeving  Undecided  thumbdown
Ik wil graag even een nuance aanbrengen (in afwachting van reactie DVBLogic).

Het zijn van een huisadres is niet vreemd wanneer het om een kleine activiteit gaat en/of er kantoor aan huis gehouden wordt.
Dat heeft niets verdachts en je kunt zelfs stellen dat men niet als cowboys te werk gaat maar zich officieel als bedrijf heeft ingeschreven en bij de belasting geregistreerd staat en netjes belasting afdraagd.
Zover ik geinformeerd ben is de bedrijfsvoering een samenwerkingsverband waarbij (familie) in Okraïne programmeerwerk verricht.
Ik hoop hiermee de lucht wat geklaart te hebben en hoop dat Pavlo/DVBLogic niet beledigd voelt en begrip voor de aangelegenheid heeft.

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
DVBLogic
Moderator
Newbie

« Reply #4 on: 21 June 2010, 14:13:01 »

Gents,

We are officially registered company in Eindhoven, the Netherlands with KvK number 17276658.

It is very pleasant to know that you have expected to see a big building full of programmers, but the whole software has been written by 4 people. Successful companies do not have to be big, right?

DVBLogic
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen