Forum Wiki SponsorShop
4 April 2020, 16:15:54 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Technotrend Media Center  (Read 5937 times)
skystar
Standaard
**

« on: 24 April 2010, 12:26:19 »

Na de Windows MCE teleurstelling met technotrend kaarten en de onvolledige EPG nu de originele software van TT op de pc gezet.
En wat schetst mijn verbazing, Ziggo EN Digitenne werken als een speer met de 3650CI icm diverse cams en kaarten. Proef op de som genomen ivm EPG, nu nog meer verbazing zowel bij Ziggo als Digitenne de EPG tot 2 weken compleet zonder gerommel. Het duurde wel even maar dan heb je wel de volledige EPG.
Gisteravond dus bij proef 4 uur gekeken op mijn asus eeepc 900 mhz pctje. Software draait stabiel en vraagt maar 60% van de cpu tijdens full screen tv kijken. Verbaast me alleen dat als ik deze op de htpc zet 3.0Ghz HT deze ineens bijna op de 95% zit terwijl daar de specs beduidend beter van zijn dan van de asus eeepc.
Al met al goed dus, voor de HTPC moet nog een passende oplossing voor gezocht worden. Dacht aan de anysee tuners binnen mce op de htpc. Technotrend pci tuner is dus uit de htpc gebouwd wacht wellicht op een nieuwe baas.
De usb versie hou ik zelf want deze heeft zichzelf gisteravond goed bewezen.
Voor mij dus even de originele sofware welke het best draait op zowel de htpc alsmede op de asus eeepc.

Martin

Coolermaster 260 incl mediapakket, Asus P4B533, P4 2,8 Ghz, 2 Ghz ram, Nvidia FX5200, Hauppauge 500 PVR MCE, Hauppauge Nexus S, Samsung dual layer dvd. Windows Media Center Edition 2005.
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Pascal-
Guru

« Reply #1 on: 25 April 2010, 11:24:02 »

Met de juiste software draait ie ook in een netwerk en locaal op je HTPC met MCE.
Dat iets 3Ghz heeft wil niet zeggen dat de hardware snel en goed genoeg is.
Een Atom heeft maar een dual core van 1.6Ghz en dat loopt inmiddels ook super goed.
KRK
Gemiddeld

« Reply #2 on: 25 April 2010, 13:29:15 »

Met de juiste software draait ie ook in een netwerk en locaal op je HTPC met MCE

?? Wat bedoel je? De Atom PC of de Technotrend??
Pascal-
Guru

« Reply #3 on: 25 April 2010, 15:12:23 »

Beide, CCcam met Hadu en het netwerkpack voor TVSource.
bontman
Newbie
*

« Reply #4 on: 19 January 2011, 11:23:36 »

Wie kan deze cmputerleek helpen??
omdat ik graag digitale tv wil kijken via mijn mce heb ik  de tt ct-3650 aangeschaft.
wie heeft voor mij een handleiding (met evt transponderlist van ziggo) hoe ik dit ding aan de praat krijg??
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen