Forum Wiki SponsorShop
25 May 2020, 19:05:15 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: DVBLink for DVBDream?  (Read 5449 times)
HAWKHAWK
Pro

« on: 1 March 2010, 21:45:59 »

Een veel gebruikte combinatie, werkt goed en misschien daarom ook een sub/sub forum hiervoor binnen het DVBLogic subforum?

Kan door deze combi binnen MCE genieten van H.264 DVB-S2 kanalen, zowel ongecodeerd als gecodeerd.
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
harryd
Administrator
Guru

« Reply #1 on: 14 March 2010, 20:01:21 »

Even niet goed opgelet bij het aanmaken van subforums ahum.

DVBLink for Dreambox bij deze aangemaakt en dit topic erin verhuist...  Grin

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
HAWKHAWK
Pro

« Reply #2 on: 17 March 2010, 22:52:33 »

Even niet goed opgelet bij het aanmaken van subforums ahum.

DVBLink for Dreambox bij deze aangemaakt en dit topic erin verhuist...  Grin

Dank, maar denk dat deze "naast" DVBLink for Dreambox, for IPTV, etc moet staan, dus niet IN Dreambo  Cool
HAWKHAWK
Pro

« Reply #3 on: 27 August 2011, 21:47:29 »

Goed nieuws: DVBDream werkt ook prima om DVB-C te kijken (Ziggo 5555) met de Anysee E30 Combo Plus tuner. Met ACAMD wordt de smartcard goed uitgelezen en zijn dus ook de encrypted kanalen zeer eenvoudig direct te bekijken!

Via DVBLink for DVBDream kan ik zo dus ook Ziggo DVB-C kijken in Windows MCE! Was van plan over te stappen of TVSource, maar dat hoeft dus mogelijk niet.

Let op, dit is wat anders dan DVBLink voor Dreambox en hoort dus in separaat subforum onder DVBLink!
tonmce
Pro

« Reply #4 on: 27 August 2011, 22:24:16 »

Kan DVBDream wel meerdere kanalen op 1 tuner (met dezelfde transponder) aan?

TVSource kan dit niet, ANysee CNO ook niet(voor hun nieuwe stand alone machines is het in de maak), maar de Anysee MythTV ("multirec"), en Media Portal (tot 5 kanalen op 1 tuner) kunnen het wel. http://exista.tweakblogs.net/blog/cat/1161

Als DVBDream dit kan, dan is het een mooi alternatief!

Ton
HAWKHAWK
Pro

« Reply #5 on: 28 August 2011, 13:41:24 »

Kan DVBDream wel meerdere kanalen op 1 tuner (met dezelfde transponder) aan?

TVSource kan dit niet, ANysee CNO ook niet(voor hun nieuwe stand alone machines is het in de maak), maar de Anysee MythTV ("multirec"), en Media Portal (tot 5 kanalen op 1 tuner) kunnen het wel. http://exista.tweakblogs.net/blog/cat/1161

Als DVBDream dit kan, dan is het een mooi alternatief!

Ton

Geen idee, maar aangezien je wel (tot max 9) PIPs kunt doen in DVBDream (mits op dezelfde transponder) lijkt me dat van wel.
tonmce
Pro

« Reply #6 on: 28 August 2011, 22:14:54 »

Ben benieuwd of meerdere kanalen uit één Anysee je gaat lukken. ZO ja, dan ben ik direct over. De CNO blijft mij problemen geven, en nog een derde ANysee kopen als de eerste twee al zoveel problemen geven, zie ik ook niet zo zitten.

Ik volg je postings!
HAWKHAWK
Pro

« Reply #7 on: 29 August 2011, 01:03:12 »

Ben benieuwd of meerdere kanalen uit één Anysee je gaat lukken. ZO ja, dan ben ik direct over. De CNO blijft mij problemen geven, en nog een derde ANysee kopen als de eerste twee al zoveel problemen geven, zie ik ook niet zo zitten.

Ik volg je postings!

Heb PIP nog niet werkend met DVBDream/Anysee, maar misschien komt dat omdat ik dan 2 smartcards nodig heb?

Sowieso nog flink tobben allemaal..................
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen