Forum Wiki SponsorShop
4 April 2020, 16:24:57 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: media portaal  (Read 3682 times)
calimero
Standaard
**

« on: 20 February 2010, 20:31:30 »

hallo

Ik heb een leuk htpc met toutchscreen en windows7 maar krijg het niet niet werkend.
Nu word imon er bij gelevert en dat ziet er best leuk uit alleen imedia hd is een onprettig programma.
Nu zou ik wel media portaal willen maar dat draait niet onder win7.

weet iemand een oplossing voor win7 mce of weet iemand of media portaal binnenkort met een win7 versie uitkomt.
dan wacht ik daarop.

vriendelijke dank
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
doornjoostje
Guru

« Reply #1 on: 21 February 2010, 20:20:23 »

hallo

Ik heb een leuk htpc met toutchscreen en windows7 maar krijg het niet niet werkend.
Nu word imon er bij gelevert en dat ziet er best leuk uit alleen imedia hd is een onprettig programma.
Nu zou ik wel media portaal willen maar dat draait niet onder win7.

weet iemand een oplossing voor win7 mce of weet iemand of media portaal binnenkort met een win7 versie uitkomt.
dan wacht ik daarop.

vriendelijke dank

Het is media portal.
De nieuwste versie 1.1.0 RC1 draait wel onder windows 7.

zie:
http://www.team-mediaportal.com/news/global/mediaportal_1.1.0_rc1_released!.html
« Last Edit: 21 February 2010, 20:40:12 by harryd » Logged

D
calimero
Standaard
**

« Reply #2 on: 27 February 2010, 20:51:46 »

Hallo

Hartelijk dank voor de info. Ik had de website helemaal doorzocht maar kon er niks over vinden.
Blijkbaar hier over heen gekeken.

in iedergeval hartelijk dank, ik ga het proberen.

vriendelijke groet chris
Wizzing
Standaard
**

« Reply #3 on: 11 April 2010, 15:58:46 »

Heb je de software al geprobeerd?

Ik heb zelf ervaringen gehad met een beta versie van een maand terug. Het is een fantastisch programma maar de tv & opname functie vond ik slecht. Deze schijnt nu beter te zijn maar ik wacht nog even af. Qua customizability is mediaportal vele malen beter dan 7mc, qua tv functie en stabiliteit helaas niet. Ook kost het veel meer tijd om mediaportaal te configureren.
doornjoostje
Guru

« Reply #4 on: 12 April 2010, 11:25:18 »

DE 1.1.0 RC1 versie werkte niet goed bij me, beeld haperde enzo, zappen was super traag.
Over niet al te lange tijd komt de 1.1.0 RC2 uit, deze schijnt echt helemaal super te gaan zijn.
Ik verwacht hem ergens deze maand nog wel.

D
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen