Hoi Niels,
Goed initiatief, hulde!
Ik zou dit met name willen gebruiken om een systeem met FloppyDV ontvangers toch van teletekst te kunnen voorzien. Dit kan m.b.v. de NOS website, maar het zou nog mooier zijn als het met hun eigen browser kan. Dit met name om fullscreen te kunnen draaien.
Tijdens het testen van je tool ben ik op een paar probleempjes gestuit:
- Als ik een link wil aanmaken met een icon image (jpg) klaagt hij over administrator privileges terwijl ik als administrator gestart ben, zonder icon lukt het wel. (UAC aan, Als administrator uitvoeren)
- Ik heb nu een link zonder titel in de TV balk die ik in de link tool verwijderd heb maar die er nog steeds staat en werkt.
- Na het afsluiten van de NOS teletekst browser blijft eHome geminimaliseerd in de taakbalk staan, het zou mooi zijn als eHome weer hersteld wordt.
Ik heb trowens geen last van de CRC error.
Verder zie ik veel mogelijkheden in je tool, ga zo door!
Herman
Ik heb even wat testjes gedaan met de teletest webdite en de teletekst browser bijde werken ze niet zoal ik graag zou zien.
Ik heb hier (nog) geen oplossing voor.
Waneer iemand hier een mooie procedure voor vind dan wil ik deze met alle liefde automatiseren.
- Als ik een link wil aanmaken met een icon image (jpg) klaagt hij over administrator privileges terwijl ik als administrator gestart ben, zonder icon lukt het wel. (UAC aan, Als administrator uitvoeren)
de problemen met de icon image zijn nieuw voor mij, en zou daar graag meer info van willen hebben. Waneer je je item (link) opslaat zal MCE Link tool het plaatje copieren naar c:\program files\MCE\{UID}.extensie
op mijn Media center heb ik uac uit staan daar werkt het. en op mijn developer laptop (Vista zonder media center en met uac) werkt het ook.
Bestaat de directory c:\program files\MCE\ ??
Ik hoor graag wat je nog kunt vinden aan info.
- Ik heb nu een link zonder titel in de TV balk die ik in de link tool verwijderd heb maar die er nog steeds staat en werkt.
Welke versies van mce link tool heb je gebruikt?
word de link nog in mce link tool weer gegeven?
Media center houd ergend een schaduw copie bij :S helaas heb ik geen idee waar.
De laatste mce link tool heeft dit probleem opgelost.
alleen kan dit nog (volgens mij)voor komen waneer er met een oude versie mce link tool ( 1.0 1.1) een link is aangemaakt, gebruikt, en daarna verweiderd
waneer je een link in de oude versie heb aangemaakt en heb gebruikt. en met de nieuwe tool verweiderd dan zou deze wel moeten verdwijnen.
een oplossing welke ik je nu kan aanbevelen is alles wat onder deze keys staat verweideren
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Media Center\Extensibility\Categories\Services\TV
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Media Center\Extensibility\Categories\Services\TV
nu zou hij weg moeten zijn. met alle andere links welke je onder tv had staat ("start\TV" en "online media\program library\tv")
in mce link tool kun je deze weer aan zetten. en je bent klaar.
Mischien dat ik nog een cleaning tool inbouw om dit te doen maar daar ben ik nog niet uit.
Bedankt voor de input!