Dit verhaal krijgt nog een heel vreemd staartje, ik zeg een krat bier voor degene die het oplost.
Ik heb dus bovenstaand probleem, ik kreeg het niet opgelost en dacht dat misschien mijn LiteOn BD/DVD speler kapot was, dus ding opgestuurt naar azerty en ik kreeg keurig een nieuwe. Echter deze geeft precies hetzelfde probleem.
Dus wat heb ik gedaan, bd/dvd in mijn andere pc gebouwd, waar precies dezelfde windows op staat, en ook het geluid via hdmi naar mijn monitor (lg 24 inch). En zie geen enkel probleem met het afspelen van dvd's. Nou toen mijn mediacenter maar eens aangesloten op mijn lg monitor van mijn andere pc, en zie ook hier geen probleem!!!
Nou toen het mediacenter weer naar beneden aan mijn 40 inch samsung flat tv en ja hoor weer problemen met het afspelen van een groot aantal dvd's. Heel erg raar. En nog vreemder is dat als ik de dvd kopieer naar mijn harde schijf van mijn mediacenter, hij hem wel keurig zonder problemen afspeelt, alleen zodra ik hem via de bd/dvd afspeel heb ik een probleem.
Wie o wie kan hier iets zinnigs over zeggen, want ik snap er zolangzamerhand helemaal niks meer van!!!!?

Groet Erik