Forum Wiki SponsorShop
16 December 2019, 13:23:22 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: win 7 mce op mac mini knipperend beeld  (Read 5899 times)
roelverheijen
Newbie
*

« on: 19 January 2010, 22:34:24 »

Hallo allemaal,

Heb sinds paar dagen Win 7 mce op mac mini draaien via bootcamp. neem op met 1 analoge tuner van hauppage.
Opnemen, afspelen en eigenlijk alles onder Windows gaat prima. Echter als ik tegelijkertijd bezig ben met opnemen en 'n opname wil afspelen gaat 't beeld knipperen. Zodra ik de opname stopzet gaat 't afspelen goed. Opnemen en tegelijkertijd een van m'n films afspelen die op 'n externe hdd staan gaat ook prima. Het maakt niet uit of ik 't beeld fullscreen of in 'n kleine box heb.
Mac mini is 'n 2.0 dual core, 4gb geheugen en 120gb hdd waarvan er 80 in 'n partitie zitten voor windows.

Iemand ideeen? Dank alvast voor meedenken!
Roel
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen