Forum Wiki SponsorShop
8 March 2021, 12:56:06 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Digitale EN analoge TV kaart naast elkaar  (Read 16613 times)
vincentvdakker
Standaard
**

« on: 16 January 2007, 15:52:47 »

Hallo

Ik heb een vraagje mbt meerdere tuners.
Is het mogelijk om zowel een analoge TV-kaart (bv hauppauge mce 150) EN een digitale satelliet kaart (bv FireDTV/Twinhan DTV SAT-CI/TT-budget S2-3200 icm CI module) naast elkaar te installeren in Windows Media Center?
Zou voor mij een oplossing zijn aangezien ik in Belgie woon en daar de zenders kijk via de kabel en voor de nederlandse zenders mijn satellietschotel gebruik.

Weet iemand of dit mogelijk is?
En heeft iemand ervaring met een van de genoemde dvbs-ci kaarten ?

Alvast bedankt!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
MamboWarrior
MCE & UPC Digital together!!
Global Moderator
Pro

« Reply #1 on: 16 January 2007, 15:58:34 »

Nee, voorlopig niet. Dit is al eerder bediscusseerd. Lees eerst het forum voor je vragens steld graag.

-----------------------------------------------------------------------
P4 3.0E - Asus P4C800 deluxe- 1GB 3200 DDR2 - 880GB HDD - ATI 9600 pro 128 - DVD 16x - DVD 16x/8x -19" LCD - 42" Hyundai
vincentvdakker
Standaard
**

« Reply #2 on: 22 January 2007, 09:35:35 »

En door gebruik te maken van 2 hardware profielen ?
Zou dat wel werken ?
1 harware profiel voor analoog en 1 profiel voor digitaal ?
Dan zou ik bij het opstarten kunnen kiezen voor optie 1 of 2....

« Reply #3 on: 22 January 2007, 17:21:09 »

Ik had dit onder andere ook al gevraagd. http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php?action=post;topic=3061.msg14839
Hoop dat je iets aan dit linkje hebt.

Antec Fusion V2; Gigabyte GA-MA78GM-S2H; AMD Phenom 9350e; 2 GB Kingston DDR2 667mhz; 2x 500GB Samsung Spinpoint T166; 2x Hauppauge WinTV PVR150
vincentvdakker
Standaard
**

« Reply #4 on: 23 January 2007, 13:32:47 »

Dank je wel voor het linkje.
Ik heb het zitten lezen en blijkbaar zou het dus wel mogelijk moeten zijn met de registratie-hack...
Hmmm...Dat biedt mogelijkheden. Ik ben aan het denken om de twinhan CI 1034 te kopen, maar dan moet ik wel weten dat ie werkt.
Andere forum-collega's zijn hier al druk mee bezig. Icm die hack zou het dus wel te doen zijn...
En als het niet lukt heb ik wel weer wat te hacken  Wink
Net zolang totdat het dus wel werkt

Ik denk dat ik de gok wel ga wagen...
Als het niet lukt gaat ie weer op e-bay he  biggrin

**

« Reply #5 on: 18 April 2007, 12:42:04 »

wat wel van belang is dat je maar 1 gids hebt. dus je zenders moeten wel overeen komen, dan kan het wel. anders heb je een ander probleem (met digitale televisie heb je de mogelijkheid tot extra zenders)

De toekomst beleef je nu met Media Center!

Media Center met 4 analoge tuners
Xbox 360 Extender
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #6 on: 10 April 2009, 12:23:27 »

modje: 2 berichten verwijderd wegens dubbel posten
Plantje
Guru

« Reply #7 on: 11 April 2009, 15:30:59 »

Gewoon twee FloppyDTVs erin zetten Vincent smile

Hier wat linkjes...
http://www.xpmediacentre.com.au/community/xp-media-center-2005-software/10380-dtv-analog-tv-works-together.html
http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php/topic,4294.0.html
http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php/topic,4156.0.html

Ik had ze zelf net uit mijn favorieten gemikt, omdat ik nu toch twee FloppyDTVs heb.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen