Zojuist klaar met de eerste config, beide Tuners aangesloten en in DVBLink geconfigureerd en geactiveerd in MCE.
Dat werkt, ik ben nu Ned 2 en RTL4 aan het opnemen, beide gecodeerde zenders.
De belasting van DVBLink nu met 2 opnames ongeveer 44% (met 1 inderdaad 22%). Als test nu even een muziekje aan het luisteren, dat gaat prima.
Ik vind het spannend, met de CNO drivers van Anysee leek het de eerste minuten ook goed te gaan waarna een of beide tuners zichzelf ophing. Hij is nu een minuut of 10 aan het opnemen en Live TV heb ik meermalen van Nederland 2 naar RTL4 gezet, elke keer schakelt hij keurig tussen de twee zenders.

Wil ik een andere zender pakken dan geeft hij netjes aan dat beide tunes in gebruik zijn.
Ik heb inmiddels beide opnames gestopt en teruggekeken, beiden hebben 12 minuten gelijktijdig, zonder storing opgenomen! 
Ik kwam er wel achter dat Ziggo weer eens mijn andere Smartcard geblokkeerd heeft, dat is de zoveelste keer al. Toch werkt het dan soms.
Het lijkt erop dat hij random zoekt naar de Smartcard?
Anysee 1 Smartcard 1
Anysee 2 Smartcard 2
Soms neemt hij op van Anysee 1 en decodeerd hij met Smartcard 2 en vice versa. Ik heb dat getest door uit de ene de smartcard te halen en uit de andere de antenne te trekken. De ene keer zegt hij service gecodeerd en als ik heen en weer zap dan pakt hij de andere kaart (in de Anysee waar de kabel eruit getrokken is) en neemt hij toch op.
Ik verwacht dat ik van alle problemen verlost ben als ik die andere kaart weer laat activeren.