Forum Wiki SponsorShop
7 October 2022, 12:15:45 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11   Go Down
  Print  
Author Topic: Anysee E30 DVB-C Dual Tuner  (Read 75694 times)
riCHey
Pro

« Reply #60 on: 12 January 2010, 14:13:43 »

mja... was er ondertussen ook achter.. Tongue
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
ajwkappe
Gemiddeld

« Reply #61 on: 14 January 2010, 16:23:04 »

How to kan nog wel even duren, ik heb het erg druk en dus te weinig tijd hiervoor.

CNO heb je niet meer nodig inderdaad.

Als je met regedit zoekt op cno.exe dan kom je automatisch bij het RUN deel uit en die regel kan je eruit gooien, bij je volgende reboot laadt hij CNO.exe niet meer in.

Als ik de how-to schrijf zal dat voor kabel TV zijn, ik heb geen ervaring met andere vormen. Sad

Ik ben ook druk, maar erg geinteresseerd in het werkend krijgen van deze oplossing. Ik zal een opzet maken voor de handleiding, met de stappen die mij tot nu toe bekend zijn. Misschien is het voor jou dan een minder tijdrovend klusje om door te nemen en aan te vullen cq corrigeren, waar nodig :-)

Keep you posted.

ASUS P5E-V - HDMI, Intel Core 2 Duo E4500 2.2 GHz, 4GB intern,  Silverstone LC03, LG Blue Ray, 2 x Anysee E30TC Plus (Digitenne), Vista SP3 + TV Pack 2008, Total Media Theatre 3 + WHS
lazyeye
Standaard
**

« Reply #62 on: 16 January 2010, 10:10:02 »

ik heb het hier zelf ook werkende gekregen (met dank aan de handleidingen hier..) als jij een opzet ofzo kan maken wil ik hem ook wel eens nalezen etc.

(ook ik heb het veel te druk om eens een goede handleiding te gaan schrijven..)
illium
Newbie
*

« Reply #63 on: 17 January 2010, 10:58:57 »

Een handeiding zo te gek zijn biggrin ... heb alle channels gevonden maar kan niet met mediacenter importeren.  Embarrassed

update:tuner installeren in mce ... helemaal blij!
« Last Edit: 19 January 2010, 11:46:35 by illium » Logged
ajwkappe
Gemiddeld

« Reply #64 on: 20 January 2010, 11:15:28 »

Zal van het weekend eens een opzetje maken. Ik heb het inmiddels over een andere boeg gegooid, namelijk via IPTV. Wij hebben een abbo bij XMSnet en die bieden digitale TV via de glasvezel aan. Ik had al een aparte STB, maar dankzij wat threads hier en op Tweakers heb ik dit nu aan de praat op mijn MC. 4 tuners, allemaal virtueel ;-) als dit stabiel blijft draaien dan doe ik de Anysee's in de uitverkoop ;-)

Groet
Alex

ASUS P5E-V - HDMI, Intel Core 2 Duo E4500 2.2 GHz, 4GB intern,  Silverstone LC03, LG Blue Ray, 2 x Anysee E30TC Plus (Digitenne), Vista SP3 + TV Pack 2008, Total Media Theatre 3 + WHS
GuiltyNL
Guru

« Reply #65 on: 20 January 2010, 11:42:36 »

Zou ik bij XMSNet ook IPTV kunnen krijgen als ik een Ziggo 50Mbit/s verbinding heb? Of leveren zij niet via Ziggo?

En met IPTV heb je minder overhead doordat je niet hoeft te decoderen?
riCHey
Pro

« Reply #66 on: 20 January 2010, 11:43:04 »

haha mooi zo.. :_ specool

Wellicht heb ik nog wel interesse in één, heb namelijk van DVBLogic ook het Netpack draaien...
Mijn flaptopje op mijn slaapkamer in de docking... docking hangt aan lcd daarzo, en hop ook digitale MCE tv in de slaapkamer.. Cheesy
ajwkappe
Gemiddeld

« Reply #67 on: 20 January 2010, 11:51:11 »

Zou ik bij XMSNet ook IPTV kunnen krijgen als ik een Ziggo 50Mbit/s verbinding heb? Of leveren zij niet via Ziggo?

En met IPTV heb je minder overhead doordat je niet hoeft te decoderen?

Ik ben bang dat ze alleen IPTV leveren in hun verzorgingsgebied over de glasvezel.

De overhead is inderdaad minder, er wordt namelijk een niet gecodeerd signaal doorgegeven aan jou specifieke glasvezel adres middels de packetfront. Dat scheelt een berg processor snelheid etc.

ajwkappe
Gemiddeld

« Reply #68 on: 20 January 2010, 11:52:59 »

haha mooi zo.. :_ specool

Wellicht heb ik nog wel interesse in één, heb namelijk van DVBLogic ook het Netpack draaien...
Mijn flaptopje op mijn slaapkamer in de docking... docking hangt aan lcd daarzo, en hop ook digitale MCE tv in de slaapkamer.. Cheesy

Ah ok! Ik hou nog even een slag om de arm de komende 29 dagen van de trial periode ;-) en mocht het stabiel blijven draaien dan laat ik het je weten. Stuur me anders een PM dan kunnen we het daar verder regelen;-)

Groet
Alex

illium
Newbie
*

« Reply #69 on: 29 January 2010, 12:12:27 »

Hier nog een goede how-to voor DVBLink – Installation

http://mswhs.com/2010/01/22/setting-up-dvblink-on-whs/   specool

Alleen het Plugins mapje niet vergeten excl
« Last Edit: 29 January 2010, 12:18:20 by illium » Logged
Bert20
Standaard
**

« Reply #70 on: 29 January 2010, 13:23:21 »

Zal van het weekend eens een opzetje maken. Ik heb het inmiddels over een andere boeg gegooid, namelijk via IPTV. Wij hebben een abbo bij XMSnet en die bieden digitale TV via de glasvezel aan. Ik had al een aparte STB, maar dankzij wat threads hier en op Tweakers heb ik dit nu aan de praat op mijn MC. 4 tuners, allemaal virtueel ;-) als dit stabiel blijft draaien dan doe ik de Anysee's in de uitverkoop ;-)

Groet
Alex

Ligt eraan wat de uitverkoopprijs is :-) Maar anders wil ik ook wel meedingen ;-)
GuiltyNL
Guru

« Reply #71 on: 30 January 2010, 21:06:27 »

Let op dat dit een tutorial is om een server / client installatie te maken. Hier zitten de tuners op een Windows Home server, dat is trouwens een superoplossing en daar ga ik ook heen. Die server decodeert dus alles en mijn Asrock ontvangt straks alleen nog via het netwerk de gedecodeerde TV stream, hiermee breng je de overhead aanzienlijk omlaag.

Het zou alleen inhouden dat ik dan afscheid moet nemen van mijn Synology NAS. Sad
illium
Newbie
*

« Reply #72 on: 31 January 2010, 12:54:11 »

Let op dat dit een tutorial is om een server / client installatie te maken. Hier zitten de tuners op een Windows Home server, dat is trouwens een superoplossing en daar ga ik ook heen. Die server decodeert dus alles en mijn Asrock ontvangt straks alleen nog via het netwerk de gedecodeerde TV stream, hiermee breng je de overhead aanzienlijk omlaag.

Het zou alleen inhouden dat ik dan afscheid moet nemen van mijn Synology NAS. Sad

Ook snel netwerk nodig voor hd kanalen ... direct met het ion systeempje blijft geinig  blush
« Last Edit: 31 January 2010, 16:42:12 by illium » Logged
GuiltyNL
Guru

« Reply #73 on: 31 January 2010, 19:37:59 »

Valt wel mee hoor, een HD kanaal pakt niet veel meer dan 8mbit. Dus dat kan zelfs draadloos. Wink
riCHey
Pro

« Reply #74 on: 1 February 2010, 13:33:52 »

Nou.... met de 54G standaard wil het niet echt lukken hoor...
Ik zelf zat er ook al aan te denken om de tuners aan mijn sbs2003 servertje te hangen, en dan gewoon lekker zo te laten distribueren... smile.
Bedraad gaat het wel prima...
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen