Forum Wiki SponsorShop
7 October 2022, 11:34:45 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11   Go Down
  Print  
Author Topic: Anysee E30 DVB-C Dual Tuner  (Read 75692 times)
riCHey
Pro

« Reply #45 on: 5 January 2010, 15:51:28 »

Zoiezo moet je ook in MCE doen alsof het sattelite is... zie mijn vorige stukje..:

Nou ja, dan start je MCE als administrator, en installeer je nieuwe virtuele sateliet tuners (een voor een, dus eerst doe je dvblink tuner één, en eventueel daarna dvblink tuner twee). De instellingen daarna maken niet veel uit, ik kies steeds de bovenste. Vervolgens ga je naar extra, en verklein je een beetje het MCE schermpje. Je klikt op dvblink en laat hem de zenders synchroniseren... en... voila... ?

EDIT: ook de beste wensen.. Wink
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Pascal-
Guru

« Reply #46 on: 7 January 2010, 09:03:58 »

Binnenkort kunnen we SPlug.dll vervangen door Acamd.dll deze zapt een stuk sneller, maar ondersteunt voor de Anysee nog geen Dual Tuner.

ACamD werkt zo ie zo maar voor 1 tuner.
En heeft niets met de Anysee te maken hebben gisteren met de maker van TVSource de hele dag zitten spelen en er zijn wel een hoop dingen duidelijk geworden.
De nieuwe Beta van TVSource die eraan komt is erg cool omdat daar nu ook de EPG zeer goed werkt!!!
Verder zou de final dan een week of 4 verder uit moeten komen.

Wat je zou kunnen doen is met NewCS gaan werken icm Hadu of ACamD. NewCS is een cardserver die de code weer aan ACamD of Hadu uitdeelt intern.
Ik heb hem nu voor de schotel aan de praat met een hele simpele Technotrend S2-1600 en een Phoenix Cardreader icm met NewCS en ACamD.
ajwkappe
Gemiddeld

« Reply #47 on: 8 January 2010, 14:46:03 »

Zoiezo moet je ook in MCE doen alsof het sattelite is... zie mijn vorige stukje..:

Nou ja, dan start je MCE als administrator, en installeer je nieuwe virtuele sateliet tuners (een voor een, dus eerst doe je dvblink tuner één, en eventueel daarna dvblink tuner twee). De instellingen daarna maken niet veel uit, ik kies steeds de bovenste. Vervolgens ga je naar extra, en verklein je een beetje het MCE schermpje. Je klikt op dvblink en laat hem de zenders synchroniseren... en... voila... ?

EDIT: ook de beste wensen.. Wink

O, dat heeft inderdaad geholpen, na synchronisatie kreeg ik de melding dat er 1 tuner was geconfigureerd, niet 2... helaas heb ikk ook nog geen beeld.. enig idee wat   nog verkeerd kan hebben gedaan  of vergeten ben?

groet le

ASUS P5E-V - HDMI, Intel Core 2 Duo E4500 2.2 GHz, 4GB intern,  Silverstone LC03, LG Blue Ray, 2 x Anysee E30TC Plus (Digitenne), Vista SP3 + TV Pack 2008, Total Media Theatre 3 + WHS
ajwkappe
Gemiddeld

« Reply #48 on: 9 January 2010, 12:59:50 »

grrr... ik geef het op, krijg het niet voor elkaar. Guilty, was jij al verder met een How To ?

Vandaag moet ik zowiezo Win7 opnieuw installeren, misschien dat het daarna beter werkt.

Wel heb ik nog een vraag over de Anysee drivers. Welke driver hebben jullie geinstalleerd icm de DVBLink software? Als ik de software installeer krijg je namelijk automatisch die CNO driver in je system tray te zien, en die heb je volgens mij niet meer nodig, toch? Maar als ik de drivers de-installeer werken de tuners niet meer...

Ik hoor het wel...

groet
Lex

ASUS P5E-V - HDMI, Intel Core 2 Duo E4500 2.2 GHz, 4GB intern,  Silverstone LC03, LG Blue Ray, 2 x Anysee E30TC Plus (Digitenne), Vista SP3 + TV Pack 2008, Total Media Theatre 3 + WHS
GuiltyNL
Guru

« Reply #49 on: 9 January 2010, 21:25:19 »

How to kan nog wel even duren, ik heb het erg druk en dus te weinig tijd hiervoor.

CNO heb je niet meer nodig inderdaad.

Als je met regedit zoekt op cno.exe dan kom je automatisch bij het RUN deel uit en die regel kan je eruit gooien, bij je volgende reboot laadt hij CNO.exe niet meer in.

Als ik de how-to schrijf zal dat voor kabel TV zijn, ik heb geen ervaring met andere vormen. Sad
Pascal-
Guru

« Reply #50 on: 9 January 2010, 23:22:44 »

Voor de schotel bezitters is deze manier ook niet werkend te krijgen als je meer dan 1 LNB gebruikt.
Anysee heeft geen goede Diseqc oplossing in hun drivers zitten waardoor je maar 1 satelliet werkend kunt krijgen binnen TVSource.
riCHey
Pro

« Reply #51 on: 10 January 2010, 21:54:58 »

Hoi Lex,

Even in MSConfig (start-msconfig) in opstarten de cno uitzetten tijdens het opstarten. Driver verder heb je nog wel nodig, alleen de CNO niet.
lazyeye
Standaard
**

« Reply #52 on: 11 January 2010, 00:35:57 »

even mijn dank voor dit topic.
ik had het helemaal al gehad met mijn langverwachtte e30c. originele drivers werkte wel, maar ik had steed haperend geluid etc. met dvbsource had ik wel ned1 maar geen gecodeerrde zender. Plugins volgens handleiding geinstalleerd en nu werkt alles goed. van de week even kijken of het ook goed blijft werken icm opnames (daarvoor zit de e30c ook aangesloten..)

GuiltyNL
Guru

« Reply #53 on: 11 January 2010, 09:29:11 »

Dat moet gaan werken. Ik draai inmiddels weken probleemloos dual tuner op mijn Asrock ION.

Ik kan niet wachten totdat Appie met zijn nieuwe Anysee ondersteunde Acamd komt (multituner dus!). Samen met de nieuwe versie van TVSource die sneller kan decoderen zou dat een mooie combinatie kunnen worden.
Pascal-
Guru

« Reply #54 on: 11 January 2010, 13:08:22 »

De nieuwe Beta moet deze week uitkomen.
Daarna zou ie final worden dus met een maand is het te koop in een originele vorm.
Als Acamd met een dual tuner kan werken zou dit super zijn.
Gebruik nu zelf Hadu en moet zeggen zapt er snel maar ik gebruik dan thuis ook maar 1 tuner naast een dreambox.
riCHey
Pro

« Reply #55 on: 11 January 2010, 13:58:35 »

Hmm... baggerzooi...

Dacht dus: Kom laat ik DVBLOGIC eens netjes registreren, etc...
Had ik dat nou maar niet gedaan. Sad
Moest eerst terug naar versie 1, om een sleutel te kunnen halen (de hardware fingerprint).
Die ingevoerd, sleutel laten genereren, en terug naar versie 2 met een system recovery.
Sleutel invoeren, zegtie dat de sleutel ongeldig is... lang leve de legale software... :S  Angry

Kort door de bocht doet dus nu niets het meer, omdat ik hem zo graag netjes wilde hebben...
harryd
Administrator
Guru

« Reply #56 on: 11 January 2010, 17:03:36 »

Moest eerst terug naar versie 1, om een sleutel te kunnen halen (de hardware fingerprint).
Die ingevoerd, sleutel laten genereren, en terug naar versie 2 met een system recovery.
Sleutel invoeren, zegtie dat de sleutel ongeldig is... lang leve de legale software... :S  Angry

Kort door de bocht doet dus nu niets het meer, omdat ik hem zo graag netjes wilde hebben...

Eerlijkheid duurt het langst Wink
Nahja als straks alles werkt dan kun je in iedergeval langer dan 20 dagen (trial periode) van je setup genieten ... (wederom, eerlijkheid duurt het langst Wink )

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
GuiltyNL
Guru

« Reply #57 on: 11 January 2010, 17:35:47 »

Ik heb ook de key gekocht, maar nog niet geactiveerd. Cheesy

Ik wacht tot V2 final er is tot die tijd kan V2 gratis getest worden.
riCHey
Pro

« Reply #58 on: 11 January 2010, 17:44:37 »

Nou ja... op het dvblogic forum waren er al meer met dit probleem, en een update van tvsource regelde het nu weer voor een nieuwe 20 dagen... Alleen moest ik wel weer de kanalen opnieuw instellen...
Pascal-
Guru

« Reply #59 on: 12 January 2010, 00:52:23 »

Staat ook op hun site dat je V2 niet kan activeren omdat het nog een Beta is bij de final kan je pas weer je key gebruiken van V1.
Tot V2 uitkomt blijft het gratis nog 1 beta en dan komt de final.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen