Forum Wiki SponsorShop
6 December 2022, 20:46:21 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 11   Go Down
  Print  
Author Topic: Anysee E30 DVB-C Dual Tuner  (Read 76755 times)
riCHey
Pro

« Reply #15 on: 24 December 2009, 11:11:55 »

Gaat nog iets niet goed met de splug.dll... Sad

Ik zie ook dat jullie dvblink2 hebben, en ik niet.

Ik heb de splug.dll nu staan in :

C:\program files\dvblogic\dvblink\sources\DVBLINK Tuner #1\Plugins\splug.dll
en
C:\program files\dvblogic\dvblink\sources\DVBLINK Tuner #2\Plugins\splug.dll

euh... help?   ohmy
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
GuiltyNL
Guru

« Reply #16 on: 24 December 2009, 11:35:40 »

v1 of v2 maakt niet uit. Zoals het nu staat is het goed, maar wat gaat er mis dan?
riCHey
Pro

« Reply #17 on: 24 December 2009, 11:41:22 »

Slim... niet gemerkt dat er al een pagina 2 was...
Euh... alles behalve NL1 is nog gecodeerd, en kan niet bekeken worden...

Kan het zijn dat ik een verkeerde splug heb? Heb het halve net afgesnuffeld voor dat dll'etje... :s
« Last Edit: 24 December 2009, 11:50:39 by riCHey » Logged
gomez2010
Standaard
**

« Reply #18 on: 24 December 2009, 12:02:21 »

ik gebruik deze, i.v.m. forum eigenschappen even de extentie terugveranderen in SPlug.dll
Bij versie 1 moet je ook CSA.dll in de pluginsdirectory hebben staan vlgns mij. Deze zit in V2 ingebakken.

* SPlug.jpg (184 KB - downloaded 358 times.)
riCHey
Pro

« Reply #19 on: 24 December 2009, 12:23:59 »

Dat wordt zoeken naar CSA.dll dan...  Undecided

edit: grr... gevonden, werkt ook niet... Sad.

Nu dan maar zoals jullie allemaal gebruiken dvblink2 (nog zoiets wat niet te vinden was...)
« Last Edit: 24 December 2009, 12:49:00 by riCHey » Logged
gomez2010
Standaard
**

« Reply #20 on: 24 December 2009, 12:51:28 »

kijk hier maar eens:

http://www.dvblogic.com/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=8678

En deze ook:

http://www.dvblogic.com/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=8681
Peter_Hendrix
Guest
« Reply #21 on: 24 December 2009, 13:53:28 »

Hoe zit het met de audiostreams van NL1, 2 en 3... werkt dat via deze manier wel correct of niet?
riCHey
Pro

« Reply #22 on: 24 December 2009, 13:58:09 »

Nou ja, bij mij begint het nu eindelijk te draaien (ben nog maar een uurtje of 3 bezig..  Sad Angry )...
Ja het geluid werkt, maar dat is vooral omdat er geen HD kanalen meer te vinden zijn...

En iemand enig idee of je die guide kanalen automatisch een beetje goed gesorteerd kan krijgen? Ik vind het nogal euhm... veel werk om 248 kanalen handmatig te gaan zitten nummeren...  blink
GuiltyNL
Guru

« Reply #23 on: 24 December 2009, 14:44:51 »

De laatste v1.1.1.1 Splug kan je hier downloaden:

www.carclean.nl/Slpug.zip

Probeer dat eens!
GuiltyNL
Guru

« Reply #24 on: 24 December 2009, 14:46:18 »

Nou ja, bij mij begint het nu eindelijk te draaien (ben nog maar een uurtje of 3 bezig..  Sad Angry )...
Ja het geluid werkt, maar dat is vooral omdat er geen HD kanalen meer te vinden zijn...

En iemand enig idee of je die guide kanalen automatisch een beetje goed gesorteerd kan krijgen? Ik vind het nogal euhm... veel werk om 248 kanalen handmatig te gaan zitten nummeren...  blink

Je moet je afvragen of jij 248 kanalen wilt hebben. Ik gebruik er netto maar 30 ofzo de rest is allemaal troep Cheesy

Als je TVSource 2 gebruikt moet je de patch downloaden en installeren om de HD zenders aan de gang te krijgen.
riCHey
Pro

« Reply #25 on: 24 December 2009, 20:56:09 »

Ik heb nu het idee dat alles naar behoren werkt.. Cheesy

Heb dus DVBLink 2 incl update, met de Splug.dll, en eigenlijk tot nu toe nog probleemloos gedraaid. Hij staat de hele avond al lekker met twee tuners tegelijk op te nemen, en voor zover ik kan zien geen enkele hapering of vastloper.

Ik blijf het alleen wel bizar vinden dat een stelletje thuisknutselaars (met alle respect voor iedereen hier) wel voor mekaar krijgen wat een fabrikant van wie je zou verwachten dattie het voor mekaar krijgt niet lukt: een fatsoenlijke aansturing voor zijn apparaat realiseren.

Zelfs het beeld en geluid lopen nu netjes synchroon, wat met de CNO absoluut onmogelijk was (of iedereen playbackte verschrikkelijk slecht...).

Iedereen hier bedankt voor het meedenken! smile
GuiltyNL
Guru

« Reply #26 on: 24 December 2009, 22:14:45 »

Mooi he, hoe snel zapt jouw configuratie?
riCHey
Pro

« Reply #27 on: 25 December 2009, 11:17:58 »

Hmm een seconde of 6, maar ik vind het snel genoeg.
Ook naar nederland 1 trouwens hoor.

Wat betreft jouw vastlopen met de splug, eigenlijk helemaal nog geen last van gehad.

Als het zo blijft werken hoor je mij niet meer klagen.. Cheesy
GuiltyNL
Guru

« Reply #28 on: 25 December 2009, 11:48:34 »

Met de nieuwe Splug loopt hij niet meer vast hoor, maar zapt nog steeds traag (net als bij jou). Acamd zapt dus met een seconde of 2, maar de ontwikkelaar daarvan gaat dat nog voor de Anysee adapters optimaliseren.
ajwkappe
Gemiddeld

« Reply #29 on: 29 December 2009, 18:19:05 »

@Guilty,

Waar haal jij die SPlug.dll vandaan? Ik kan hem nergens vinden om te downloaden (kopen) ...

Groet
Alex

P.S. ik neem aan dat eenzelfde config voor de DVB-T variant geen probleem zal zijn...

ASUS P5E-V - HDMI, Intel Core 2 Duo E4500 2.2 GHz, 4GB intern,  Silverstone LC03, LG Blue Ray, 2 x Anysee E30TC Plus (Digitenne), Vista SP3 + TV Pack 2008, Total Media Theatre 3 + WHS
Pages: 1 [2] 3 4 ... 11   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen