Forum Wiki SponsorShop
7 October 2022, 10:20:37 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: geen NL1, 2 uit stream 29, driver foutje?  (Read 3426 times)
Joppnl
Gemiddeld

« on: 1 July 2010, 13:06:57 »

Goeden,

in regio 1111 zit op kanaal 901 en 902 NL 1 resp 2 in SD kwaliteit. Met een Humax gecheckt, klopt.

Echter, als ik een volledige transponderlist genereer en die gebruik dan heb ik uit deze stream (29) wel 'Goed TV', preview TV en NL 1 en 2 HD op 61 en 62 maar geen 901 of 902 met NL 1, 2 in SD kwaliteit.

Als ik de TPL file aanpas met slechts deze ene  transponder (stream 29, freq 802750 ) dan pakt ie wel 901 en 902 alleen deze zijn dan weer in HD kwaliteit (te merken aan dat de uitzending in Dolby Digital is plus het wat hikken van het beeld omdat mijn PC dat niet aan kan).

Vreemd dus: of hij laat ze weg of als ie ze wel pakt dan zijn ze in HD kwaliteit terwijl toch zeker dit SD kwaliteit moet zijn (bevestiging door Humax en wat ik lees bij Zigo forum).

Is dit een CNO driverfoutje? 

Op t Ziggo forum zegt iemand dat evt de software niet juist met de 'simulcast descriptors' overweg kan maar ...geen idee....

Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
gewoon in de kroeg
Guru

« Reply #1 on: 2 July 2010, 01:40:22 »

ben  geen anysee gebruiker, dus misschien werkt het anders.

maar heb je niet (per ongeluk) in MC de zenders uitgeschakeld?
ik heb nl altijd begrepen dat je een stream wel of niet ontvangt, maar nooit een deel van een stream.
enneh, heb je het registerbestand van de TL geschoond voor je een nwe maakte?

Succes,

gr. E
Joppnl
Gemiddeld

« Reply #2 on: 2 July 2010, 13:14:13 »

mmm, ikk heb in het register zelf niet ge-edit.

Nou zoek ik me suf, zowel search hier op dit forum als internet maar waar kan ik in het register voor Anysee de gebruikte TPL vinden?

In HKEY Local Machine/software/driver zie ik niets hier over, ook een search in het register zelf levert niets op.

rondol1
Pro

« Reply #3 on: 2 July 2010, 21:18:00 »

Anysee gebruikt het register niet voor de TPL, dat is een typische DE oplossing. (Zo had ik begrepen...)
Joppnl
Gemiddeld

« Reply #4 on: 4 July 2010, 14:41:22 »

Ik heb het  gevonden

heeeel vreemd.

maar omdat het een beetje een dubbelpost is: zie http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php/topic,6719.
« Last Edit: 4 July 2010, 15:22:06 by Joppnl » Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen