Gadgets
Standaard

|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 18 Januari 2010, 12:06:19 » |
|
Als ik komende tijd meer tijd heb, zal ik het aanpassen. Zit tot over m'n oren in het werk........ 
|
|
|
|
|
|
|
HappyMCEuser
Newbie
AMD Phenom II X2 250, 4Gb, 2x 500GB HDD, Windows 7
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 18 Januari 2010, 13:01:57 » |
|
Gedownload en getest, het werkt SUPER!
|
|
|
|
|
|
gewoon in de kroeg
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 19 Januari 2010, 00:06:07 » |
|
Mooi hoor, werkt super en ook steeds meer "zenders" Helemaal goed!!
Bedankt, ga zo door!!!!
Gr. E
|
OrigenAE S21T,Gigabyte GA-M56S-S3,AMD Anthlon 64 X2 5200+,GeForce 9600GT, 2x FloppyDTV DVB-C, Windows 7 (B 7100)
audio -> optisch, video -> HDMI
|
|
|
bugfixrth
Newbie
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 3 Februari 2010, 15:02:25 » |
|
De site waar deze plugin op staat www.ardani.nl lijkt niet meer te werken. Heeft iemand een idee waar de plugin nog meer te downloaden is? Wellicht is er iemand de mij een exemplaar wil mailen? Alvast bedankt!
|
|
|
|
|
|
.Nico
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 3 Februari 2010, 15:18:04 » |
|
De site waar deze plugin op staat www.ardani.nl lijkt niet meer te werken. Heeft iemand een idee waar de plugin nog meer te downloaden is? Wellicht is er iemand de mij een exemplaar wil mailen? Alvast bedankt! Check ff je PM  .Nico
|
Windows 7 RTM x86 - Gigabyte GA-MA78GM-S2H - AMD 64 X2 4400+ - 2 Gb memory - Saberview Vista 2020 - Digital Everywhere DVB-C - ATI Radeon 2400XT - 250Gb HD - Alle media op WHS - XBOX
|
|
|
|
|
Gadgets
Standaard

|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 3 Februari 2010, 15:46:03 » |
|
Site lag er ff uit, met dank aan KPN  Maar het werkt weer!
|
|
|
|
|
pipo666
Gemiddeld

|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 12 Februari 2010, 13:41:27 » |
|
Bedankt voor het ontwikkelen, werkt bij mij op win7 64bit goed!  . Journaal en politiek 24 krijg ik echter niet aan de praat. Iets van video kan niet weergegeven worden. Ik vroeg mij af of in RTL onder het kopje "alles" mogelijk moeten zijn al de uitzendingen van een bepaald programma te vinden als ik verder verdiep door op het gekozen programma te klikken? Ik krijg hier nu niets te zien. Ik hoop hier een vergelijkbare functie te vinden als gebruikt in het ook door mij met veel plezier gebruikt WMC plug-in RTL gemist. Verder heb ik de indruk dat de steams bij RTL bij jouw scherper zijn dan in het de WMC plug-in RTL gemist, maar dat kan ook suggestie zijn. Nogmaals bedankt voor de ontwikkeling hiervan!
|
|
|
|
|
charlito
Newbie
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 20 Februari 2010, 10:18:09 » |
|
De download link werkt niet meer. ik denk dat de site er weer uitligt. als ik hem op een of andere manier kan bemachtigen zal ik hem ook op mijn eigen site zetten zodat er meer download locaties ontstaan. ben erg benieuwd waar al deze lof over gaat. ik zoek al heel lang naar zoiets.
bij voorbaad al heel erg bedankt.
|
|
|
|
|
|
.Nico
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 20 Februari 2010, 16:06:11 » |
|
De download link werkt niet meer. ik denk dat de site er weer uitligt. als ik hem op een of andere manier kan bemachtigen zal ik hem ook op mijn eigen site zetten zodat er meer download locaties ontstaan. ben erg benieuwd waar al deze lof over gaat. ik zoek al heel lang naar zoiets.
bij voorbaad al heel erg bedankt.
Dat hoeft niet want je kunt 'm ook hier ophalen: www.windows-mediacenter.nl/download/TVGemistSetup.msiEDIT: op verzoek van Gadget heb ik de link verwijdert. .Nico
|
Windows 7 RTM x86 - Gigabyte GA-MA78GM-S2H - AMD 64 X2 4400+ - 2 Gb memory - Saberview Vista 2020 - Digital Everywhere DVB-C - ATI Radeon 2400XT - 250Gb HD - Alle media op WHS - XBOX
|
|
|
Gadgets
Standaard

|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 20 Februari 2010, 20:59:11 » |
|
Heren,
Ik zou graag zien dat de plugin niet via andere websites wordt verspreidt aangezien ik dan geen controle meer heb op de verspreiding / integriteit van mijn plugins. Ik zal er voor zorgen dat de bestanden vanaf volgende week op een betere host zal worden aangeboden.
Alvast bedankt voor de medewerking....
|
|
|
|
|
Gadgets
Standaard

|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 22 Februari 2010, 17:40:29 » |
|
Versie (V2.1) beschikbaar. Bugfixing + correcte links naar Journaal 24 en Politiek 24. www.ardani.nl
|
|
|
|
|
eXisTa
Standaard

|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 22 Februari 2010, 22:03:05 » |
|
Top man! Geweldig dat dit gewoon blijft doorontwikkelen, goede zaak.
|
|
|
|
|
Gadgets
Standaard

|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 23 Februari 2010, 14:14:40 » |
|
SBS heeft diverse pagina's van hun website aangepast met een nieuw design, hierdoor werken de links niet meer via TV Gemist. Ik zal het z.s.m. fixen. 
|
|
|
|
|
Wouter
Gemiddeld

|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 23 Februari 2010, 15:11:22 » |
|
Versie (V2.1) beschikbaar. Bugfixing + correcte links naar Journaal 24 en Politiek 24. www.ardani.nlVreemd, de TV gemist plugin heb ik indertijd zonder problemen geïnstalleerd (Evaluation copy W7 Ultimate). Omdat de functionaliteit van de evaluation copy per 1 maart a.s. door MS wordt verminderd heb ik enkele weken geleden W7 UK professional (officiële MS versie) from scratch geïnstalleerd. De TV gemist plugin (2.1) geïnstalleerd maar ondanks dat TV gemist in Extras Library is aangevinkt is/zijn er "no extras available". In start menu (settings) valt er niets te selecteren. M.a.w. de TV gemist plugin werkt (bij mij) niet. Ook dit document is niet de oplossing. Wat doe ik fout? Update: - Ik heb met versie 2.1 die ik 22-2 heb gedownload vergeefs repaired, plugin verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. - Zojuist (23-2 / 16:30) heb ik van ardani.nl versie 2.1 opnieuw gedownload. Na installatie is de TV gemist Plugin wel beschikbaar in Extras..
|
|
|
|
|
Gadgets
Standaard

|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 5 Maart 2010, 16:53:36 » |
|
Versie 2.3. Ondersteuning voor nieuwe websites van RTL, SBS6, NET5 en Veronica. www.ardani.nl
|
|
|
|
|
|