Forum Wiki SponsorShop
30 June 2022, 10:23:32 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 12   Go Down
  Print  
Author Topic: TV Gemist 2.0 (NED1, NED2, NED3, RTL4578, SBS6, NET5, Veronica, Geenstijl + ext)  (Read 132801 times)
alaan
Standaard
**

« Reply #15 on: 30 November 2009, 18:50:44 »

Gadgets, ik kon niet eerder reageren. Bij mij is het net als hierboven. Internetverbinding is er, ik kan gewoon surfen. Windows 7.
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Gadgets
Guest
« Reply #16 on: 30 November 2009, 19:31:11 »

Aha ik heb het kunnen reproduceren, het heeft namelijk te maken met het groote van het scherm (resolutie). Probeer het venster eens in breedbeeld modus te krijgen dit doe je door dmv de control toets ingedrukt het venster breder te maken. Probeer ook je mediacenter in te stellen op breedbeeld 16:9. Ondertussen zal ik morgen kijken of ik een nieuwe build kan maken die dit probleem oplost. Graag even een berichtje of het gelukt is.

Oplossing: Zorg dat zowel je Mediacenter als je Extender op 16:9 beeld formaat staat!
« Last Edit: 30 November 2009, 21:13:55 by Gadgets » Logged
alaan
Standaard
**

« Reply #17 on: 30 November 2009, 19:36:13 »

Is inderdaad vreemd hoor, op de pc werkt het wel en met de extender niet. Firewall en virusscanner heb ik ook al eens uitgeschakeld, maar maakt geen verschil.
sjansen
Gemiddeld

« Reply #18 on: 30 November 2009, 19:41:32 »

Deze plugin ga ik zeker a.s. weekend installeren. Super bedankt alvast voor deze plugin.
Maar zou ned1+2+3 er ook erbij kunnen? Dan hebben we gewoon 1 uitzenddinggemist plugin voor alle zenders..
chrisammeraal
Gemiddeld

« Reply #19 on: 1 December 2009, 01:06:43 »

fantastisch mooie plugin ik ga deze zeker gebruiken!

misschien wat puntjes om de wow factor te verhogen

omdat je ook zwarte vista knoppen gebruikt bij het rtl gedeelte

schoonheid foutje bij veronica daar gaan de programma titels door het veronica logo in de header
mogelijke oplossing is alleen de v van veronica

misschien mooier om het rtl gemist logo te gebruiken hier onder voorbeelden 1 helemaal wit die zie je dus niet in dit forum maar hij is er wel

verder wil ik even zeggen dat ik het geweldig vind dat je deze plugin toch beschikbaar hebt gesteld
« Last Edit: 1 December 2009, 01:13:02 by chrisammeraal » Logged

media center is een hobby
alaan
Standaard
**

« Reply #20 on: 1 December 2009, 23:03:47 »

Oplossing: Zorg dat zowel je Mediacenter als je Extender op 16:9 beeld formaat staat!

Heb ik gedaan en inderdaad nu is alles te bekijken. Nogmaals, bedankt voor de fantastische plugin en deze tip !!
blue one
Standaard
**

« Reply #21 on: 2 December 2009, 06:00:41 »

Versie 1.1 is nu beschikbaar. Ik had hetzelfde probleem als vele van ons, dat er niets op het scherm stond als je een zender geselecteerd had (ook veronica was niet beschikbaar). Hoewel ik wel 16:9 had ingesteld.

Met versie 1.1. werkt het nu perfect.
Geweldig goeie plugin. ! thanx
alaan
Standaard
**

« Reply #22 on: 2 December 2009, 19:31:25 »

Nogmaals veel dank, de nieuwe versie binnengehaald en die werkt helemaal prima !!! Maakt niet uit of de extender op 4:3 of 16:9 staat.
chrisammeraal
Gemiddeld

« Reply #23 on: 2 December 2009, 23:11:32 »

hoi gatgets,
idee voor interface

interesse?  losse afbeeldingen van bijvoorbeeld het selectie vak kan ik je mailen

groet chris
« Last Edit: 3 December 2009, 12:31:28 by chrisammeraal » Logged

rondol1
Pro

« Reply #24 on: 3 December 2009, 19:59:25 »

@chris:

Je blijft maar aanbieden... wordt er ook afgenomen? Tongue

Ik vind je ontwerp (en logo voorstellen) in ieder geval mooi en overzichtelijk, wat mij betreft mag het er zo in!
chrisammeraal
Gemiddeld

« Reply #25 on: 3 December 2009, 22:12:46 »

in de rtlgemist van maurice staan een paar afbeeldingen van mij en vooralsnog heb ik alleen het rtl gemist logo terug gezien in de laatste van gatgets,

ik ben geen programeur maar wil opdeze manier (grafisch)helpen bij de ontwikkeling van zo een plugin.
als er (geen)behoefde is naar mijn ontwerpen moeten jullie het vooral zeggen

groet chris

« Last Edit: 4 December 2009, 00:12:34 by chrisammeraal » Logged

chrisammeraal
Gemiddeld

« Reply #26 on: 4 December 2009, 23:54:50 »

nog een ander idee

« Last Edit: 8 December 2009, 23:50:09 by chrisammeraal » Logged

EdgarV
Standaard
**

« Reply #27 on: 14 December 2009, 23:06:42 »

Mijn internet verbinding is ok, ik kan via Net5 zelf wel kijken, maar ik mis bijvoorbeeld de co-assistent in het menu in TV Gemist 1.1. Enig idee hoe dat kan? Ik zie in screendumps bij anderen dat het aantal programma's 4 of 5 breed is, ik zie er maar 3. Is dat als verwacht?
chrisammeraal
Gemiddeld

« Reply #28 on: 15 December 2009, 12:31:56 »

@ edgar, de plaatjes hierboven zijn fotoshops, ideeen voor andere interface het programma heeft nu inderdaad 3 kolommen

EdgarV
Standaard
**

« Reply #29 on: 15 December 2009, 12:37:17 »

Ok - dan mis ik dus programma's (of in ieder geval één). Enig idee hoe dit kan?
Pages: 1 [2] 3 4 ... 12   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen