Forum Wiki SponsorShop
28 September 2020, 21:58:56 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 12   Go Down
  Print  
Author Topic: TV Gemist 2.0 (NED1, NED2, NED3, RTL4578, SBS6, NET5, Veronica, Geenstijl + ext)  (Read 110125 times)
Gadgets
Guest
« on: 29 November 2009, 15:09:27 »

TV Gemist 1.3 (NED1, NED2, NED3, RTL4578, SBS6, NET5, Veronica, Geenstijl.TV, 101TV, Consumenten TV, Cultura 24, Geschiedenis 24, Hilversum Best, Holland Doc, Humor TV, Journaal 24, Politiek 24, Familie 24)

De TV Gemist plugin maakt het mogelijk om binnen Windows Vista / 7 Mediacenter (+extenders) van diverse zenders uitzendinggemist te bekijken. Op dit moment worden van de volgende zenders afleveringen getoond:

NED1, NED2, NED3, SBS6, NET5, Veronica, RTL4, RTL5, RTL7, RTL8, Geenstijl, 101TV, Consumenten TV, Cultura 24, Geschiedenis 24, Hilversum Best, Holland Doc, Humor TV, Journaal 24, Politiek 24, Familie 24

Zie voor meer informatie en download link

http://www.ardani.nl/

-------------------------------------------------------------

31-10-2010

Gezien de hoeveelheid privé werkzaamheden en geringe donaties zie ik geen manier dit project te vervolgen.  Spijtig maar helaas heb ik moeten constateren dat veel mensen het ontwikkelen en bijhouden van een plugin zien als een morale verplichting naar de community. Helaas wordt hierbij wel eens vergeten hoeveel inspanning dit kost.

Groet Arnoud
« Last Edit: 31 October 2010, 00:53:00 by Gadgets » Logged
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
greeve
Standaard
**

« Reply #1 on: 29 November 2009, 16:19:03 »

TV Gemist 1.0 voor Windows Mediacenter 7

Op veler verzoek heb ik dan toch maar mijn plugin beschikbaar gemaakt, ik weet nog niet of ik verder zal gaan met ontwikkelen.

De TV Gemist plugin maakt het mogelijk om binnen Windows 7 Mediacenter (+extenders) van diverse zenders uitzendinggemist te bekijken. Op dit moment worden van de volgende zenders afleveringen getoond:

SBS6, NET5, Veronica, RTL4, RTL5, RTL7, RTL8

Zie voor meer informatie en download link:

Heel goed gedaan heb hem gelijk installed , 1000 x dank ,
Pascal-
Guru

« Reply #2 on: 29 November 2009, 17:22:49 »

Kijk dit waarderen we zeker.
Ik denk na deze gezien te hebben dat deze meer kans van slagen heeft als de andere.
greeve
Standaard
**

« Reply #3 on: 29 November 2009, 18:51:23 »

TV Gemist 1.0 voor Windows Mediacenter 7

Op veler verzoek heb ik dan toch maar mijn plugin beschikbaar gemaakt, ik weet nog niet of ik verder zal gaan met ontwikkelen.

De TV Gemist plugin maakt het mogelijk om binnen Windows 7 Mediacenter (+extenders) van diverse zenders uitzendinggemist te bekijken. Op dit moment worden van de volgende zenders afleveringen getoond:

SBS6, NET5, Veronica, RTL4, RTL5, RTL7, RTL8

Zie voor meer informatie en download link:

Even een vraagje tussendoor , is het ook veel werk om deze onder vista werkend te krijgen, mvg Vind deze toch wel veel meer potentie hebben dan die andere
Schittered gedaan
GuiltyNL
Guru

« Reply #4 on: 29 November 2009, 20:07:12 »

Mooi van de week proberen.

Enne voor de anderen: waarom quoten jullie onnodig? Maakt het alleen maar onoverzichtelijk.
yogi
Standaard
**

Het kan alleen maar Beter Worden.

« Reply #5 on: 29 November 2009, 20:36:49 »

Ziet er erg sjiek uit gaat het gelijk proberen.  thumbsup
BTW handig dat er gelijk de rtl plugin er in zit. specool

=============
UPDATE
=============

Grote complimenten over de plugin Van Gatgets  yes3 yes3 yes3 jump
Werkt supersnel en lekker alles in een plugin.

Dus alle andere plugins als sbs en rtl gaan er nu af Tongue Behalve deze dan.
« Last Edit: 29 November 2009, 20:47:41 by yogi » Logged

Nox Media + Imon, Radeon 4670 1024, Intel Core 2 Quad Q9400, 1TB hdd caviar green, 4gb DDR3 mem, Anysee E30TC+,Asus P5Q3, mce keyboard Trust, Windows7 Ultimate 32bit.
ironleg
Newbie
*

« Reply #6 on: 29 November 2009, 22:08:56 »

Jammer dat deze plugin alleen onder windows 7 werkt, ik blijf lekker bij die van vespino.

deze werkt in ieder geval goed, ook onder windows xp en vista.

wel sportief dat je de plugin toch nog uitgebracht heb, is dit overigens een omgezette plugin vanuit media portal, daar heeft deze namelijk de zelfde naam.
Gadgets
Guest
« Reply #7 on: 29 November 2009, 22:49:16 »

Nu ook beschikbaar voor Windows Vista...... + extenders.

Groet Gadgets!
alaan
Standaard
**

« Reply #8 on: 30 November 2009, 10:34:29 »

Gadgets bedankt, super. Alleen krijg ik geen programma's te zien op de extender (DMA2100 Linksys) na het kiezen voor een bepaalde zender.
picablaat
Newbie
*

« Reply #9 on: 30 November 2009, 13:42:16 »

Ik heb hier hetzelfde probleem, alleen dan gewoon zonder extender.
Als ik de plugin opstart kan ik de zender kiezen, maar ik krijg geen programma lijst helaas.

Gadgets
Guest
« Reply #10 on: 30 November 2009, 14:33:27 »

Letop! Zorg dat zowel je Mediacenter als je Extender op 16:9 beeld formaat staat!
« Last Edit: 30 November 2009, 21:12:46 by Gadgets » Logged
DAMnet
Newbie
*

« Reply #11 on: 30 November 2009, 16:23:15 »

Ik kan het nu niet reproduceren, graag meer informatie (specs, windows versie, welke zender, welke stappen doe je?).

Probeer eens een reinstall van de plugin a.u.b.

Ik heb hetzelfde!
W7 Ultimate (x86) EN
WMC 6.1.7600
(alleen vreem dat er 3040Mb of RAM staat terwijl er 4Gb inzit)

Plugin opnieuw geďnstalleerd (repair)

Gadgets
Guest
« Reply #12 on: 30 November 2009, 16:34:14 »

Ik heb exact dezelfde versie van Windows 7 al jou DAMNet en bij mij geen enkel probleem, krijg je bij RTL wel de dag keuze te zien? Kun je anders een filmpje maken?

Heb net bij 4 collega's hetzelfde geprobeerd, maar die hebben totaal geen problemen..... vaag dit

Oplossing: Zorg dat zowel je Mediacenter als je Extender op 16:9 beeld formaat staat!
« Last Edit: 30 November 2009, 21:13:18 by Gadgets » Logged
DAMnet
Newbie
*

« Reply #13 on: 30 November 2009, 16:50:56 »

Ja kan een filmpje maken (maar krijg Hypercam niet goed werkend op dit testsysteem), maar de plugin vanaf deze site doet het ook niet...
http://www.opolo.nl/sbs-gemist-plugin/

Wat wil je precies weten?

Krijg bij RTL wel de dagkeuze te zien. Zie PS

* rtl_dagkeuze.png (58.16 KB, 768x614 - viewed 24039 times.)

* rtl_dagkeuze_Zat.png (46.41 KB, 768x614 - viewed 24021 times.)
Gadgets
Guest
« Reply #14 on: 30 November 2009, 18:40:50 »

Misschien domme vraag, maar kun je wel surfen  naar de website van RTL Gemist? M.a.w. heb je wel internet verbinding? Want het lijkt er op dat de plugin geen data kan ophalen bij de verschillende websites. Kun je eens proberen om via de reguliere websites uitzendinggemist te bekijken?

Oplossing: Zorg dat zowel je Mediacenter als je Extender op 16:9 beeld formaat staat!
« Last Edit: 30 November 2009, 21:13:38 by Gadgets » Logged
Pages: [1] 2 3 ... 12   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen