Forum Wiki SponsorShop
18 September 2018, 20:01:57 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Harmony 555 of 785?  (Read 2487 times)
Colfax
Pro

« on: 15 October 2009, 08:19:50 »

Hallo allen,

Mijn AB van mijn Silverstone in stervende en ben van plan een Harmony te kopen.
Twijfel tussen de 555 en de 785.
Wat zijn de verschillen (buiten de prijs en de accu) ?
Welke zouden jullie aanschaffen en waarom?

Alvast bedankt.

Colfax
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Toon
Gemiddeld

« Reply #1 on: 15 October 2009, 08:39:14 »

kleurenscherm op de 785 is denk ik dan het verschil. Ziet er gelikter uit, maar vreet natuurlijk batterijen.

Ik heb zojuist de 525 gekocht als vervanging van de 555. Beiden werken perfect. Ik vind persoonlijk het blauwe scherm van de 525 mooier en hij is nog 5 euro goedkoper.
De 555 heeft echter soort rubber-lak waardoor hij lekkerder in de hand ligt.
blackhawk
Guru

« Reply #2 on: 15 October 2009, 15:00:16 »

Misschien dat ik voor het gelikter zou gaan. Toendertijd gewerkt met de Harmony One en de 555. De 555 gebruik ik nu zelf. Het touch screen ging bij mij niet altijd even makkelijk, toch lijkt me het iets handiger dan de schakelaartjes op de 555. Wat ik onpraktisch vond van de touch screen was dat nagenoeg altijd het onderste regeltje werd gekozen terwijl ik vakje 5 of 6 in gedachten had. Qua prijs vind ik de 555 prima, het kostte me, dacht ik, 42,50 euro.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen