Forum Wiki SponsorShop
26 October 2021, 10:28:48 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Snow Leopard en Windows 7  (Read 5453 times)
Danee
Pro

« on: 1 September 2009, 21:44:03 »

Zojuist Snow Leopard geïnstalleerd op één van mijn Mac Mini's waarop Windows 7 RTM draait, werkt perfect!

De bootcamp versie op de instalatie-dvd laat zich zonder problemen op Windows 7 installeren, alle apparaten worden herkend, een aanrader voor iedereen die twijfelt om te upgraden... (als er uberhaupt hier nog meer mensen zijn die WMC op een Mac gebruiken  Tongue)

Groeten,

Danee

Voor de laatste informatie over plugins voor je Media center: www.mcesoft.nl
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
harryd
Administrator
Guru

« Reply #1 on: 1 September 2009, 23:03:34 »

Cool,

Wat voorn tuners gebruik je (Anysee E30TC?) en hoeveel?

Ik had in een test opstelling met 2x Anysee aan Win7 build 7000 onder VMware draaien met 1GB geheugen toegewezen, en die kon opnemen en via de extender (Linksys DMA2200) communiceren en tv opnames streamn. LiveTV streamen liep niet en Interface was erg "sluggy".

Maar native zou het erg vlotjes moeten draaien!

NB Die twee Anysee E30TCtjes misstonden in het geheel niet bij de Mac mini  biggrin

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
Danee
Pro

« Reply #2 on: 3 September 2009, 15:55:32 »

De Mac Mini waarop Windows 7 draai is de Mac Mini op mijn slaapkamer, heeft 1 ontvanger, een Avermedia M038 (analoog)

Mijn Mac Mini in de woonkamer ga ik ook upgraden, Ik moet alleen eerst wat plug-ins en add-ons die ik gemaakt heb testen voordat ik die machine definitief upgrade naar Windows 7.

Groeten,

Danee

Voor de laatste informatie over plugins voor je Media center: www.mcesoft.nl
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen