Forum Wiki SponsorShop
20 August 2022, 01:52:15 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Floppydvb S2 met 2 ingangen en CAM updaten?  (Read 3720 times)
lujo
Guest
« on: 8 March 2009, 00:48:12 »

1.
Ik zie overal foto's van flopptDTV S2 met op de tuner 2 ingangen. Ik heb zelf echter eentje en die heeft maar 1 ingang, het is wel S2

Nu vroeg ik me af zijn er verschillende versies en is die van mij een ouder model?
Als ik een tweede floppyDTV zou kopen, hoe kan id beide floppys met elkaar verbinden/doorlussen?

2.
Is het mogelijk om CanalDigital CAM module met behulp van floppyDTV te updaten. Dit vanwere Seca 3 kaartjes die binnenkort verstuurd zullen gaan worden.

Zeg maar gewoon update zoals dat ook bij andere satelliet ontvangers mogelijk is.
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #1 on: 9 March 2009, 10:04:07 »

1.
Ik zie overal foto's van flopptDTV S2 met op de tuner 2 ingangen. Ik heb zelf echter eentje en die heeft maar 1 ingang, het is wel S2

Nu vroeg ik me af zijn er verschillende versies en is die van mij een ouder model?
Als ik een tweede floppyDTV zou kopen, hoe kan id beide floppys met elkaar verbinden/doorlussen?

Dan moet je zorgen dat die tweede wel over een dubbele antenne ingang beschikt:

Dan kun je vanaf deze nieuwe, de tweede antenne UITgang doorlussen met een heel kort kabeltje naar je eerste antenne INgang. Scheelt weer een extra kabeltje naar je PC toe........
chrisammeraal
Gemiddeld

« Reply #2 on: 9 March 2009, 21:22:41 »

pas hier mee op ik heb wel eens gelezen dat verschillende hardwareversies elkaar niet liggen

welke hw versie geeft jouw support tool lujo?

update cam firmware moet met een oude laptop waar een pcmcia slot in zit of een nieuwe laptop welke de  oude versie pcmcia slot nog ondersteund maar deze schijnen moeilijk te vinden te zijn

op www.firedtv.nl hebben ze er een forum over
« Last Edit: 9 March 2009, 21:26:45 by chrisammeraal » Logged

media center is een hobby
lujo
Guest
« Reply #3 on: 9 March 2009, 21:52:36 »

Met support tool heb ik volgende kunnen uitlezen:

Status for device 1
    Model : FloppyDTV S2
    GUID : 0x0012872404000F9F
    HW Ver.: 01.24.04
    FW Ver.: 1.5.2 Build 30740
    Driver : 5.0.1

Frontend Status:
    Sig.Str.: 77%, BER: 0
    Locked   : YES

Is dit echt S2 versie waarmee ik dus HD kanalen moet ontvangen?

Want als ik met ProgDVB of met DVB Dream alles inlees dan kan ik geen Arte HD of Anixe HD niet weergeven. Die zenders zouden FTA moeten zijn.
Pascal-
Guru

« Reply #4 on: 30 June 2009, 08:53:57 »

DE foto die je ziet is een DVB-C versie de S2 heeft geen uitgang voor een doorlus dat had alleen de DVB-S versie.
Op de tuner die je op de fot ziet staat philips die de DVB-C tuners maakt.
Op de DVB-S2 versie staat Alps op de tuner.

De MediaGuard kan je niet updaten.
De SECA 3 kaarten werken standaard in de MediaGuard zonder update.
« Last Edit: 30 June 2009, 08:56:40 by Multi Media PC » Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen