Forum Wiki SponsorShop
4 June 2020, 10:02:00 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: wel beeld op tv niet op touchscreen bij starten MCE  (Read 3082 times)
Jan16
Guest
« on: 17 May 2009, 13:13:24 »

Hoi,

Mijn MCE werkt bijna perfect. Alleeen dit nog:
Op tv en op touchscreen heb ik goed beeld bij opstarten windows xp. Maar als het MCE opgestart wordt veranderd het beeld op de touchscreen in een vaag beeld onder wit verlopend naar grijs. Heb al verschillende beeldinstellingen geprobeerd. Sad

Ik heb Dign HTPV behuzing X15 e incl touchcreen.
Videokaart is Geforce FX6200A 256 AGP

Bedankt alvast.

Jan
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #1 on: 17 May 2009, 21:42:05 »

In welke resolutie draait MCE? Speel daar eens mee.
Voor zover ik weet kan die X15 niet meer dan 1024 x 768 aan. Dus zak die het beeld wel gaan 'vervormen' oid.........
Pascal-
Guru

« Reply #2 on: 17 May 2009, 22:11:32 »

Die x15e kan gewoon 1080p aan hoor.
Ok het wordt klein maar weergeven doet ie zeker (gebruiken hem zelfs als demo systeem ervoor)
Maar je MOET hem wel op 50/60hz hebben alles wat afwijkt resulteert in een zwart scherm.
Het scherm heeft soms de neiging om naar 59hz te springen en dat snapt ie dan niet meer resultaat zwart scherm.
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #3 on: 17 May 2009, 23:44:08 »

Toch typisch dat ik overal lees dat ie maximaal 1024x768 aankan:

The quality of the display is excellent, running at a maximum resolution of 1024x768. All aspects of the display can be changed using the OCD (on screen display), accessible by simply pressing the relevant button on the front of the case.

&

Hier over de vorige versie (geloof ik):
The native resolution of the panel is 800 x 480, matching its widescreen aspect ratio
&
Unfortunately, there's no elegant way of using the integrated screen with a larger TV or monitor. Paired with an HDTV screen running at its native resolution of 1,280 x 768, you'll need to use a Windows dual-monitor setup and drag any windows from the touchscreen to the larger panel. The system works far more effectively when the two screens are cloned, but it would only work at 800 x 480 in conjunction with our 50in widescreen LCD TV, hardly making the most of the massive viewable area.
(bron)

Maar goed, jij hebt em staan...........

Is het niet zo dat TS wellicht toch een ander versie heeft. Hij de 'oude Dign' en jij de 'nieuwe OrigenAE'? En dat hij toch wellicht met die 800 x 480 resolutie?
Pascal-
Guru

« Reply #4 on: 18 May 2009, 00:31:53 »

Dan moet ie wel heel oud zijn (een jaar of 4)
Heel makkelijk te zien ook als ie maar 1 uitgaande fan heeft aan de achterkant.

Ja er staat wel vaker onzin op inet die 1024 reso is er een van.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen