Forum Wiki SponsorShop
15 December 2019, 08:47:25 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 2 3 4 [All]   Go Down
  Print  
Author Topic: Orb met werkende gids, gratis TV op je smartphone!  (Read 22482 times)
Borri
Guru

« on: 7 December 2008, 11:03:02 »

Download en installeer de other countries versie van ORB van
http://www.orb.com/en/download_orb

Als dit programma genstalleerd staat op je HTPC kun je vanaf elke Smartphone, PC, Xbox360, Wii, PS3 in de wereld jouw mediacenter benaderen en de content afspelen, inclusief livetv, epg, recordings, video, muziek, foto's!
Om de gids werkend te krijgen:

Download het tooltje replace.exe van
http://www.bestcode.com/html/findreplace.html

Download mc2xml.exe van
http://mc2xml.110mb.com/

Plaats deze tooltjes in de ORBtv\data\empty map, voor Vista is dat C:\Users\All Users\OrbNetworks\OrbTV\data\empty
Download het onderstaande tekstbestand en verander de postcode naar je eigen postcode. Ook de kanaalnummers kunnen in jouw regio verschillen van dit voorbeeld. Pas deze dus ook aan. Sla dit tekstbestand vervolgens op als batchbestand(.bat) in de ORBtv\data\empty map
Laat het script nu lopen en kies het voor jouw geldende nummer(eenmalig). Herstart Orb om de EPG te laden.
Je kunt nu een taak aanmaken in de taakplanner om het script een keer in ?dagen te laten lopen.

Vervolgens heb je waar ook ter wereld nederlandse tv met werkende gids! Kun je opgenomen tv gewoon blijven kijken op vakantie

* ReplaceListing.txt (1.48 KB - downloaded 508 times.)
« Last Edit: 28 March 2009, 08:01:26 by Borri » Logged

Antec NSK2480, Asus P5K-VM, Intel C2D E6750, 2 Gb DDR2, 160 Gb HDD, Club3D Theatron DTS, E30Plus + PVR-150MCE, Windows7 Ultimate 32bit,
Cordless Mediaboard Pro, Harmony One,
Xbox360, WHS.
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Boontje
Pro

« Reply #1 on: 7 December 2008, 11:58:43 »

He, Super dit wil ik wel uitproberen.
Heb wel nog een paar vragen...

Werkt deze gids langer dan 3 dagen?

Hoe doe ik dat om met de taakplanner bijvoorbeeld elke dag een update te doen?

Moet de kanaal volgorde hetzelfde zijn als mijn eigen volorde of de volgorde hoe het op mijn postcode word aangeboden?

In elk geval super plan.

Antec Fusion V2; Gigabyte GA-MA78GM-S2H; AMD Phenom 9350e; 2 GB Kingston DDR2 667mhz; 2x 500GB Samsung Spinpoint T166; 2x Hauppauge WinTV PVR150
Borri
Guru

« Reply #2 on: 7 December 2008, 12:20:20 »

De gids wordt gedownload van de microsoft server, en is dus dezelfde als in media center, de volgorde is wel anders. De kanaalnummers zijn de nummers zoals die op jouw postcode door microsoft aangeboden worden. Het voorbeeld geldt voor Tiel.

Informatie over het aanmaken van taken vindt je hier:
http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/producten/windows/taakplanner.aspx

Antec NSK2480, Asus P5K-VM, Intel C2D E6750, 2 Gb DDR2, 160 Gb HDD, Club3D Theatron DTS, E30Plus + PVR-150MCE, Windows7 Ultimate 32bit,
Xbox360, WHS.
rhk-s8
Newbie
*

« Reply #3 on: 26 March 2009, 11:12:16 »

Ik ben zelf ook bezig om dit te proberen. Ik heb hier wel wat moeite mee, aangezien dit voor mij ook nieuw is.
In de .bat bestandje, zie je idd boven in een postcode uit tiel. Die heb ik inmiddels veranderd naar mijn eigen, maar wat bedoel je met kanaal nummers?

Ik heb gekeken wat de "kanaal nummers" horen te zijn hier op de CAI, staan in een tabel naast de frequenties van ziggo in groningen, zodra ik deze vervang bij de andere kanaal nummers (uit tiel, dus het voorbeeld) veranderd er binnen orb alle zendernamen naar de nummers die ik aangeef. Wel staat er wat er op is (zo herken ik de zenders), maar als je er op drukt krijg je een zwart scherm.

Bij de congfiguratie in orb zelf, geef ik aan "geen setup box" en  volgend scherm geef ik aan "kabel" ipv antenne. Het volgende schermpje is dus ook kanaal nummers kiezen en matchen met zender namen, hier heb ik geen idee wat ik moet doen, en of het ook moet....aangezien ik nergens iets lees erover.

Even voor de duidelijkheid. In het voorbeeld uit tiel staat op elke regel een nummer na de zender informatie.

replace -find ">Ned 3<" -replace ">63<" -fname listing.xml (in bold het nummer dat ik bedoel),

vervang ik dit nummer met mijn lokale CAI kanaal nummers? zo ja, dit heb ik gedaan en geen succes. Want zoals ik zei veranderd dit alleen de namen van de zenders binnen Orb. Graag hoor ik jullie reactie hier op, ik ben al heel dankbaar dat jullie er tijd in gestoken hebben.

(de nummers uit het voorbeeld, UPC kanaalnummers uit Tiel komen niet overeen met de CAI nummers die vermeld staan op de UPC site van Tiel).
« Last Edit: 26 March 2009, 11:14:00 by rhk-s8 » Logged
rhk-s8
Newbie
*

« Reply #4 on: 26 March 2009, 11:14:37 »

Ik ben zelf ook bezig om dit te proberen. Ik heb hier wel wat moeite mee, aangezien dit voor mij ook nieuw is.
In de .bat bestandje, zie je idd boven in een postcode uit tiel. Die heb ik inmiddels veranderd naar mijn eigen, maar wat bedoel je met kanaal nummers?

Ik heb gekeken wat de "kanaal nummers" horen te zijn hier op de CAI, staan in een tabel naast de frequenties van ziggo in groningen, zodra ik deze vervang bij de andere kanaal nummers (uit tiel, dus het voorbeeld) veranderd er binnen orb alle zendernamen naar de nummers die ik aangeef. Wel staat er wat er op is (zo herken ik de zenders), maar als je er op drukt krijg je een zwart scherm.

Bij de congfiguratie in orb zelf, geef ik aan "geen setup box" en  volgend scherm geef ik aan "kabel" ipv antenne. Het volgende schermpje is dus ook kanaal nummers kiezen en matchen met zender namen, hier heb ik geen idee wat ik moet doen, en of het ook moet....aangezien ik nergens iets lees erover.

Even voor de duidelijkheid. In het voorbeeld uit tiel staat op elke regel een nummer na de zender informatie.

replace -find ">Ned 3<" -replace ">63<" -fname listing.xml (in bold het nummer dat ik bedoel),

vervang ik dit nummer met mijn lokale CAI kanaal nummers? zo ja, dit heb ik gedaan en geen succes. Want zoals ik zei veranderd dit alleen de namen van de zenders binnen Orb. Graag hoor ik jullie reactie hier op, ik ben al heel dankbaar dat jullie er tijd in gestoken hebben.

(de nummers uit het voorbeeld, UPC kanaalnummers uit Tiel komen niet overeen met de CAI nummers die vermeld staan op de UPC site van Tiel, daarom betwijfel ik ook of dat wel de kanaal nummers zijn smile).
Borri
Guru

« Reply #5 on: 26 March 2009, 12:30:09 »

Ik ben al een tijdje niet meer met Orb bezig(komt in de vakantietijd wel weer) maar ik zal proberen op te schrijven wat ik nog in mijn geheugen heb.
Die kanaalnummers zijn de kanaalnummers die Microsoft toekent aan het betreffende kanaal in jouw regio en komen inderdaad niet overeen met de kanaalnummers zoals die op de website van jouw televisieleverancier staan.
Ik geloof dat er een lijst op je Media Center staat waar de Microsoft kanaalnummers in staan, gekoppeld aan de bijbehorende frequentie.
Volgens mij is dit c:\windows\ehome\MCETuningOverrides.xml
Dit is een .xml file die te openen is met je browser. Verander niks in deze file want dan verknoei je je tv-instellingen van je Media Center. Als ik mij goed herinner kun je aan de hand van deze lijst erachter komen welke Microsoft kanaalnummers er horen bij de frequenties van jouw kabelmaatschappij.

Bij het scannen in Orb vondt hij wel veel kanalen maar het scanschermpje bleef zwart, ik heb dit opgelost door Orb handmatig te laten scannen en alle gevonden kanalen opslaan met de naam van het kanaalnummer waar hij op zit.
Voorbeeld: Orb scant en vindt kanaal 56, je slaat die dan op met de naam 56, Orb scant en vindt kanaal 63, je slaat die dan op met de naam 63 enz..  Als dit klaar is tune je in Orb alle gevonden kanalen een keer en kijkt welke zender dit is, deze info schrijf je op een papiertje, je weet dan welke kanaal bij welke zender hoort in Orb.

Door al deze info te combineren had ik uiteindelijk een werkende gids in Orb.
Ik wilde uiteindelijk de gids in Orb gelijk maken aan de Media Center maar dat is nooit gelukt. Ik heb dat geprobeerd door verschillende find/replace tooltjes te laten zoeken naar strings in de Orb-gids.xml en die te vervangen door de volgorde waar ik ze in wilde hebben. Weet iemand anders hier iets voor?

Misschien een beetje te veel info en misschien niet helemaal correct maar hiermee moet het lukken dacht ik.

Succes

Xbox360, WHS.
rhk-s8
Newbie
*

« Reply #6 on: 26 March 2009, 14:36:59 »

Ik heb het even gelezen. harstikke bedankt! ik ga direct aan de slag, ik neem aan dat je dus windows media center moet hebben? ik heb zelf dus pinnacle mediacenter. (PCTV Analog Pro PCI) Maar dit helpt me een stuk verder, ik ga kijken of ik de media center kan downloaden.

Zoals je merkt ben ik een hele newbie op dit gebied, qua mediacenter. Orb gebruik ik al een tijdje.
« Last Edit: 26 March 2009, 14:39:19 by rhk-s8 » Logged
Borri
Guru

« Reply #7 on: 26 March 2009, 18:45:01 »

Het is niet per se nodig om Media Center te draaien, je hebt alleen wel de Microsoft kanaalnummers die gelden voor jouw regio, omdat het tooltje mc2xml.exe gebruik maakt van de Microsoft servers om de EPG te downloaden. In het bestand wat je download staan dus de gidsgegevens gekoppeld aan het Microsoft kanaalnummer en die kanaalnummers worden via het bestand c:\windows\ehome\MCETuningOverrides.xml weer gekoppeld aan frequenties waar jouw TV-kaart mee uit de voeten kan.(correct me if I'm wrong blush)
Misschien kan iemand op dit forum uit jouw regio je helpen aan de correcte kanaalnummers?
Als echte Groene Knopper raad ik jou natuurlijk aan om zo snel mogelijk over te stappen op Media Center, maar je zult dan waarschijnlijk wel een nieuw besturingsysteem moeten installeren omdat Windows Media Center geen los stukje software is maar een onderdeel van het besturingssysteem, je kan het dus niet los installeren.
Het maakt deel uit van de versies Windows XP Media Center Edition, Windows Vista Home Premium of Windows Vista Ultimate.

Sccs!

Xbox360, WHS.
rhk-s8
Newbie
*

« Reply #8 on: 27 March 2009, 17:20:49 »

Het is geluk! smile Alleen heb ik zelf alle zenders binnen orb gescand en die kanaal nummers toegepast in "replacelisting.txt" enz. Dus voor de mensen in regio Groningen, heb ik het .bat of .txt bestandje in de aanbieding incl. TV Noord en andere regionale zenders.

Ik zit dus momenteel op de trein onderweg naar Amsterdam, en Orb werkt perfect met live TV en EPG. Bij deze harstikke bedankt.

Verder betreft MCE. Ik ben over gestapt, heb gisteravond tot diep in de ochtend Mediacenter geinstalleerd (xp versie), erg tevreden ermee.
Borri
Guru

« Reply #9 on: 27 March 2009, 20:18:19 »

Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen met Orb en dat we er weer een MCE gebruiker bij hebben! thumbsup

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #10 on: 12 July 2009, 20:56:21 »

Hallo,

sinds kort ben ik in het bezit van een iphone 3gs. Ik probeer via orb live tv te streamne. Heb een terratec tv kaart. De guide via de iphone zie ik ook, maar ik kan niks afspelen. hij geeft steeds een fout aan. Waar kan dit aanliggen? en ik begrijp niet hoe je de zenders moet veranderen zoals hierboven staat. De postcode heb ik wel kunnen veranderen. Kan iemand mij helpen met het werkend krijgen van Orb?

alvast bedankt !

Borri
Guru

« Reply #11 on: 13 July 2009, 09:35:03 »

Lukt het je wel om andere streams af te spelen op je Iphone, bijvoorbeeld internetradio-streams van shoutcast of muziek van je pc?
Lukt het je wel om Orb-streams af te spelen op een andere pc?
Wat is de fout die je krijgt als je de stream probeert af te spelen op[ je Iphone?

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #12 on: 13 July 2009, 11:45:22 »

Goedemorgen,
ik kan wel gewoon muziek en video's afspelen via mijn iPhone. Als ik naar tv en dan live tv ga dan krijg ik wel allemaal zenders maar als ik er 1 aan klik krijg k de fout : faild to play this media.

Help wat kan ik doen Huh
Borri
Guru

« Reply #13 on: 13 July 2009, 22:13:41 »

Lukt het je wel om die tv-streams op te starten vanaf een andere pc dan waar de Orb-software geinstalleerd staat?
Welke versie van Orb heb je geinstalleerd?
Deze?
Download en installeer de other countries versie van ORB van
http://www.orb.com/en/download_orb
Heb je Orb laten scannen naar tv-kanalen?
Vindt Orb tv-kanalen tijdens de scan?
Welk besturingssysteem gebruik je?
Misschien helpt het om het stream-formaat te veranderen naar de Orb-flashplayer

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #14 on: 14 July 2009, 20:59:49 »

Ik heb die orb geinstaleerd. Heb vandaag een nieuwe tv tuner gekocht en nu doet hij het wel in mediacanter maar bij orb vind hij niks. Je moet toch bij orb confugratie zijn om zenders te zoeken Huh Wat kan ik doen om orb te late. Werken ?
Neomie
Standaard
**

« Reply #15 on: 14 July 2009, 21:23:27 »

En oja ik gebruik Vista !! Orb vind hij helemaal niks !!
Borri
Guru

« Reply #16 on: 15 July 2009, 10:02:52 »

Rechtermuisknop op het Orb-icoon in je systeemvak:
Configuration > Setup TV signal and Provider, als je geen set-top box hebt klik je in het volgende scherm op Next, heb je er wel een, dan kies je op welke manier hij aangesloten zit.
Dan kies je je land en of je via een antenne ontvangt of via de kabel.
In het volgende scherm scan je alle kanalen af. Als Orb een kanaal vindt, geef je dat kanaal een naam als hij dat zelf nog niet gedaan heeft en klik je op Save Channel, dan weer op Find Next Channel enz.
Als je dat gedaan hebt zouden je tv-kanalen te vinden moeten zijn als je inlogd in Orb.

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #17 on: 15 July 2009, 11:17:20 »

Ja dat heb ik gedaan maar het probleem is dat hij ze niet vind. In mediacenter kan ik gewoon tv kijken ! Maar in orb blijft het zoekscherm leeg !!
Borri
Guru

« Reply #18 on: 15 July 2009, 11:36:05 »

Zoekscherm blijft bij mij ook leeg, maar hij vindt wel kanalen, dit is te zien aan het veld "Channel Name" waar bij een gevonden kanaal de kanaalnaam verschijnt.
Als je inlogd en je klikt op Settings - TV/Webcams - Devices zou je tuner daarbij moeten staan.
Er moeten vinkjes staan bij:
Tuner enabled in Orb
Mpeg2 tuner
Welk merk/type tuner heb je gekocht?

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #19 on: 15 July 2009, 12:02:49 »

Een Pinnacle.

Maar waar staat dat dan precies die settning? gewoon op die site van orb als je je daar inlogd?

Neomie
Standaard
**

« Reply #20 on: 15 July 2009, 12:06:48 »

Ik heb die settings gevonden mpeg stond niet aangevinkt heb ik nu wel gedaan.
Als ik nu zenders zoek komt er nog steeds geen channel name te staan en zoek scherm blijft nog steeds leeg.
Als ik op zoek druk komt er te staan find next channel en zo gaat hij dus verder naar 2, 3, 4, maar zie er verder niks bij staan.
Borri
Guru

« Reply #21 on: 15 July 2009, 12:20:15 »

Blijkbaar vindt hij dus wel kanalen, alleen krijgt hij geen namen door. Als je nu zelf namen opgeeft, bijvoorbeeld 1,2,3 enz. en klikt op "Save Channel" tot Orb aangeeft dat het scannen klaar is.
Handig is om de gevonden kanaalnummers en de bijbehorende frequenties op te schrijven, dit om later een werkende gids te creren. Ik weet dat het veel werk is, maar dat komt omdat Orb in Nederland geen gids ondersteund.

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #22 on: 15 July 2009, 12:25:43 »

Oke maar volgens mij gaat hj tot over de 100 door klopt dat?

Dus even ter controle ik ga naar dat zoekscherm dan staat er een 1 dan druk ik op start en dan zegt hij find next channel voordat ik daar op druk moet ik een naam geven bijvoorbeeld ned 1 ? klopt dit en dan save en dan next channel?
en stopt hij dnan vanzelf als hij klaar is met scannen??
Neomie
Standaard
**

« Reply #23 on: 15 July 2009, 12:27:49 »

en bijhorende ferquenties? waar zie ik die?? of is dat die 1,2,3, etc?
Borri
Guru

« Reply #24 on: 15 July 2009, 12:47:57 »

1. Klik op start.
Orb gaat nu scannen, als hij een kanaal vindt verschijnt er een nummer bij 4.
2. Vul een kanaalnummer in.
3. Klik op Save channel.
5. Klik op Find next channel.

Zo ga je door tot Orb aangeeft dat het scannen voltooid is.

* Orb.jpg (62.66 KB, 653x661 - viewed 599 times.)

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #25 on: 15 July 2009, 12:50:46 »

nou top ga het meteen proberen. maar bij die naam kan ik daar bijv. gewoon 1 zetten als er daaronder ook 1 staat ? en als hij 2 vind de naam als 2 doen?
Neomie
Standaard
**

« Reply #26 on: 15 July 2009, 12:53:06 »

nog 1 kleine vraag lastig ben ik he haha..
maar k had net bv 3 dingen opgeslagen. ik zag dat later ook bij orb staat maar als k het wilde afspelen kreeg ik time out.
klopt dit ?
of komt dit omdat het scannen niet helemaal voltooid was?
Borri
Guru

« Reply #27 on: 15 July 2009, 13:01:56 »

Yep, wat je daar invult is straks de naam in Orb. Voor nu is het het makkelijkst om gewoon de nummers in te geven die eronder staan, maar het mag ook text zijn. Later, als je weet welk kanaalnummer welke zender is, kun je nog een keer scannen en daar de juiste zendernaam ingeven.
Succes!
Dat van die time-out is waarschijnlijk een firewall issue, probeer het nog eens met je firewall uit. Misschien moeten er nog poorten open in je modem, dit kun je checken bij Configuration - Advanced, poort 80 en 554 moeten open.

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #28 on: 15 July 2009, 15:02:02 »

ok nou zenders zoeken en opslaan is gelukt, kan ze alleen nog niet afspelen poort is geblokt ofzo :s firewall is wel uit. weet jij missn wat ik kan doen?
Borri
Guru

« Reply #29 on: 15 July 2009, 18:29:10 »

Dus als je die check doet geeft Orb aan dat die poorten niet open zijn?
Dan moet je inloggen op je modem en even die poorten toewijzen aan Orb. Hoe dat in z'n werk gaat verschilt per modem/internetprovider. Meestal is er op de site van je provider wel meer informatie over te vinden.

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #30 on: 15 July 2009, 19:10:06 »

Ja hij geeft aan poort 80 blockt kijk naar firewall maar die staat uit. Maar ik zal eens naar me modem kijken dankjewel !!!!
Neomie
Standaard
**

« Reply #31 on: 15 July 2009, 20:56:04 »

Nou de poorten zijn open maar hij werkt nog steeds niet time put geeft hij aan .
Neomie
Standaard
**

« Reply #32 on: 15 July 2009, 21:29:34 »

hij geeft nu aan directstream via configuratie van Orb werkt. dus poort 80 en 554 staan open. Als ik een zender afspeel in media player, flashplayer of quicktime dan geeft hij een time out aan. Waar kan dit aanligggen ? en via de instellingen kan ik aangeven in welk formaat ik de stream wil hebben, dus quicktime, flash, 3gp of media player, zit daar een verschil in?

Alvast bedankt

Borri
Guru

« Reply #33 on: 15 July 2009, 22:42:39 »

Heb je misschien MediaCenter open staan? Die "claimt" je tv-kaart, andere applicaties kunnen dan geen gebruik maken van je kaart. Dus ff media center afsluiten...
Probeer je het trouwens op je Iphone of op je Media Center? Het is makkelijker om het eerst op je Media Center of een andere pc in je netwerk aan de gang te krijgen.
Hier staat ook nog erg veel info:
http://forums.orb.com/

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #34 on: 15 July 2009, 23:04:44 »

Via mediacenter doet hij het gewoon maar via orb en iPhone niet.
Borri
Guru

« Reply #35 on: 16 July 2009, 08:25:00 »

1. En als je zegt Orb dan bedoel je via www.orb.com?
2. Welk merk/type tv-kaart had je gekocht?
3. In de map C:\ProgramData\OrbNetworks\OrbTV\data (afhakelijk van installatie en OS) moet ergens een bestand staan dat listing.xml heet, zou je de text daaruit eens willen kopieren en hier op het forum zetten.

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #36 on: 16 July 2009, 11:47:20 »

Hallo,

Dit is inderaad via de site van Orb.
Ik heb een pinnacle pctv hybrid pro stick, deze werkt prima op de mediacenter.
De listening file geeft een error aan in explorer. dit is de foutmelding:

The XML page cannot be displayed
Cannot view XML input using style sheet. Please correct the error and then click the Refresh button, or try again later.

--------------------------------------------------------------------------------

The system cannot locate the resource specified. Error processing resource 'xmltv.dtd'. Error processing resource 'file://...

<!DOCTYPE tv SYSTEM "xmltv.dtd">

Hieronder de logfile van de channelscan.

2009/07/15 10:30:12.10 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 10:30:12.11 [WARN] - Load FileName failed 80070020
2009/07/15 10:30:12.11 [ERROR] - StartTV failed 80070020
2009/07/15 10:30:33.51 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 10:30:33.52 [WARN] - Load FileName failed 80070020
2009/07/15 10:30:33.52 [ERROR] - StartTV failed 80070020
2009/07/15 10:30:35.23 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 10:30:36.61 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:05:16.46 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:05:16.47 [WARN] - Load FileName failed 80070020
2009/07/15 12:05:16.47 [ERROR] - StartTV failed 80070020
2009/07/15 12:05:19.46 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:05:21.27 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:06:18.96 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:14:21.48 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:14:21.49 [WARN] - Load FileName failed 80070020
2009/07/15 12:14:21.49 [ERROR] - StartTV failed 80070020
2009/07/15 12:14:33.51 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:14:40.81 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:24:09.02 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:24:09.03 [WARN] - Load FileName failed 80070020
2009/07/15 12:24:09.03 [ERROR] - StartTV failed 80070020
2009/07/15 12:58:26.45 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:58:26.46 [WARN] - Load FileName failed 80070020
2009/07/15 12:58:26.46 [ERROR] - StartTV failed 80070020
2009/07/15 12:58:56.91 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:59:01.58 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:59:05.49 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:59:09.80 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:59:17.79 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:59:24.74 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:59:31.22 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:59:37.72 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:59:42.73 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:59:48.33 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:59:53.93 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 12:59:59.05 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:00:15.33 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:00:28.11 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:00:36.64 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:00:50.05 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:01:32.26 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:01:36.88 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:01:41.84 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:01:47.44 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:01:53.21 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:01:58.13 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:02:03.09 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:02:09.44 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:02:17.32 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:02:23.54 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:02:29.56 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:03:08.50 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:03:13.27 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:03:18.37 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:03:24.75 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:03:30.23 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:03:36.99 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:03:42.19 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:03:48.66 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:03:57.30 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:04:03.14 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:04:09.01 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:04:15.09 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:04:21.18 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:04:27.04 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:04:33.44 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:04:39.95 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:04:45.13 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:04:50.91 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:04:57.98 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:05:03.14 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:05:08.98 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:05:40.99 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:05:46.52 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:05:51.48 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:05:57.71 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:06:06.30 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:06:13.02 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:06:20.39 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:06:25.10 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:06:30.38 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:06:35.33 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:06:42.13 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:06:47.32 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:06:55.77 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:07:01.39 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:07:08.15 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:07:13.40 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:07:18.53 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:07:25.60 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:07:30.48 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:07:35.45 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:07:41.02 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:07:46.73 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:07:57.81 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:08:06.99 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:08:11.79 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:08:17.38 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:08:22.98 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:08:28.30 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:08:33.19 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:08:37.56 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:08:42.32 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:08:46.67 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:08:52.82 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:08:57.59 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:09:02.45 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:09:07.88 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:09:12.73 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:09:33.13 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:09:40.76 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:10:04.94 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:10:10.39 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:10:19.21 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:10:23.68 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:10:27.75 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:10:31.92 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:10:36.18 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:10:41.94 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:10:46.87 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:10:53.02 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:10:57.64 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:11:02.07 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:11:07.42 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:11:15.78 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:11:21.34 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:11:26.74 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:12:12.54 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:12:22.06 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:12:35.08 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:12:39.63 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:12:44.59 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:12:49.74 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:12:55.44 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:13:00.31 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:13:04.82 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:13:08.64 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:13:13.33 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:13:19.33 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:13:23.95 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:13:28.78 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:13:32.82 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:15:54.99 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:15:58.80 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:16:02.92 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:16:06.37 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:16:09.72 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:16:13.34 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:16:19.03 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:16:24.37 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:16:28.92 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:16:34.93 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:16:40.21 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:16:49.04 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:16:54.02 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:16:58.34 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:17:01.95 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:17:08.10 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:17:12.30 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:17:16.30 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:17:20.32 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:17:25.57 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:17:31.01 [INFO] - extension is asf
2009/07/15 13:17:35.32 [INFO] - extension is asf
Borri
Guru

« Reply #37 on: 16 July 2009, 12:21:33 »

Die listing.xml file kun je openen in notepad/wordpad, dat gaat beter...
Ik heb even op het Orb-forum gekeken, en ben er achter dat die tuner alleen op een zeer gebrekkige manier ondersteund wordt:
http://forums.orb.com/viewtopic.php?f=5&t=10520&hilit=pinnacle+pctv+hybrid+pro+stick

Veel pinnacle producten geven problemen icm Orb, als je het toch werkend wil krijgen zou ik die pinnacle terug brengen en deze kopen:
http://tweakers.net/pricewatch/241898/hauppauge-wintv-hvr-1950.html
Die wordt ook geadviseerd door Orb in combinatie met jouw Iphone:
http://www.orb.com/iphone_how
Vaak is het beter eerst wat vooronderzoek te doen voordat je naar de winkel rent om iets te kopen.

Feit blijft dat het erg lastig is om een werkende gids te verkrijgen, live-tv is niet moeilijk en eventueel opgenomen tv gaat ook prima.
Aan jouw de keus...
« Last Edit: 27 July 2009, 08:09:33 by Borri » Logged

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #38 on: 24 July 2009, 15:17:48 »

Goedemiddag,

Orb werkt eindelijk nadat ik de tv kaart heb gekocht die door orb word aanbevolgen. Hij vind alleen geen commerciele zenders hij vind alleen 1,2,3 omroep flevo, animal planet, belgie etc. maar geen bv sbs, net 5 ,rtl zenders. Via het prog. van de tv kaart ( wintv ) vind hij ze wel.

Weet iemand waaraan dit kan liggen?

Alvast bedankt.
Borri
Guru

« Reply #39 on: 24 July 2009, 17:05:26 »

Animal Planet is toch een commerciele zender? Lijkt me dat sommige frequenties noch niet helemaal goed gescand zijn.

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #40 on: 24 July 2009, 17:19:03 »

Ok maar ik heb 3 x laten zoeken en hij vind alleen deZze zenders.
Borri
Guru

« Reply #41 on: 24 July 2009, 18:37:16 »

Wat staat er in je listings.xml file?

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #42 on: 26 July 2009, 18:10:19 »

Hoi,

de listeningfile probeer ik te openen, maar hij geeft aan dat de webbrowser het niet kan openen. Is er een andere manier?

dankjewel !
Borri
Guru

« Reply #43 on: 27 July 2009, 08:10:15 »

Die listing.xml file kun je openen in notepad/wordpad, dat gaat beter...

Xbox360, WHS.
Neomie
Standaard
**

« Reply #44 on: 27 July 2009, 18:51:43 »

hoi,

dit is de listeningfile..

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<tv>
<channel id="114">
   <display-name>114</display-name>
   <display-name>114</display-name>
</channel>
<channel id="95">
   <display-name>2df</display-name>
   <display-name>95</display-name>
</channel>
<channel id="83">
   <display-name>Ketnet</display-name>
   <display-name>83</display-name>
</channel>
<channel id="78">
   <display-name>78</display-name>
   <display-name>78</display-name>
</channel>
<channel id="120">
   <display-name>Tv5</display-name>
   <display-name>120</display-name>
</channel>
<channel id="115">
   <display-name>115</display-name>
   <display-name>115</display-name>
</channel>
<channel id="369">
   <display-name>369</display-name>
   <display-name>369</display-name>
</channel>
<channel id="69">
   <display-name>69</display-name>
   <display-name>69</display-name>
</channel>
<channel id="117">
   <display-name>117</display-name>
   <display-name>117</display-name>
</channel>
<channel id="108">
   <display-name>Stadstv</display-name>
   <display-name>108</display-name>
</channel>
<channel id="99">
   <display-name>Animal Planet</display-name>
   <display-name>99</display-name>
</channel>
<channel id="64">
   <display-name>Upc</display-name>
   <display-name>64</display-name>
</channel>
<channel id="88">
   <display-name>Ned1</display-name>
   <display-name>88</display-name>
</channel>
<channel id="70">
   <display-name>Ned2</display-name>
   <display-name>70</display-name>
</channel>
<channel id="74">
   <display-name>Ned3</display-name>
   <display-name>74</display-name>
</channel>
<channel id="91">
   <display-name>91</display-name>
</channel>
<channel id="104">
   <display-name>Nickelodeon</display-name>
   <display-name>104</display-name>
</channel>
<channel id="1">
   <display-name>1</display-name>
   <display-name>1</display-name>
</channel>
<channel id="110">
   <display-name>Omroep Flevo</display-name>
   <display-name>110</display-name>
</channel>
</tv>
Borri
Guru

« Reply #45 on: 28 July 2009, 11:00:44 »

Lijkt er op dat Orb maar negentien zenders heeft gevonden, dat zullen ze niet allemaal zijn.
Je kunt deze file handmatig bewerken om te kijken of je dan meer zenders krijgt.
De kanaalnummers komen overeen met de kanaalnummers uit de MCETuningOverrides.xml, daar staat ook de mapping naar de frequenties in.Ik heb tegenwoordig zelf geen analoge tv-kaart meer, maar dit is een stukje van de listing.xml uit de tijd dat ik die nog wel had(en Orb nog gebruikte).

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>

<tv source-info-name="BDS" generator-info-name="mc2xml" generator-info-url="mailto:mc2xml@gmail.com">
   <channel id="I175250.750834.microsoft.com">
      <display-name>63</display-name>
      <display-name>175250 Ned 3</display-name>
      <display-name>175250</display-name>
      <display-name>Nederland 3</display-name>
   </channel>
   <channel id="I182250.750837.microsoft.com">
      <display-name>67</display-name>
      <display-name>182250 SBS 6</display-name>
      <display-name>182250</display-name>
   </channel>
   <channel id="I189250.750821.microsoft.com">
      <display-name>En</display-name>
      <display-name>189250 En</display-name>
      <display-name>189250</display-name>
   </channel>
   <channel id="I203250.750832.microsoft.com">
      <display-name>80</display-name>
      <display-name>203250 Ned 1</display-name>
      <display-name>203250</display-name>
      <display-name>Nederland 1</display-name>
   </channel>
   <channel id="I217250.750833.microsoft.com">
      <display-name>89</display-name>
      <display-name>217250 Ned 2</display-name>
      <display-name>217250</display-name>
      <display-name>Nederland 2</display-name>
   </channel>
   <channel id="I224250.750836.microsoft.com">
      <display-name>224250 RTL 5</display-name>
      <display-name>224250</display-name>
   </channel>
   <channel id="I471250.79.microsoft.com">
      <display-name>167</display-name>
      <display-name>471250 BBC TWO</display-name>
      <display-name>471250</display-name>
      <display-name>167</display-name>

Xbox360, WHS.
strietboy
Newbie
*

« Reply #46 on: 16 August 2009, 23:09:44 »

Mensen wie helpt mij?

Als ik onderstaande listing gebruik voor ORB heb ik die kanalen keurig netjes. Het probleem is alleen dat ik de gegevens van de andere kanalen niet weet.
Ik kan in ORB geen kanelen zoeken (het scherm blijft wit). Deze instellingen had ik van iemand in dit Topic.

<tv>
<channel id="88">
   <display-name>Ned1</display-name>
   <display-name>88</display-name>
</channel>
<channel id="70">
   <display-name>Ned2</display-name>
   <display-name>70</display-name>
</channel>
<channel id="74">
   <display-name>Ned3</display-name>
   <display-name>74</display-name>
</channel>
<channel id="104">
   <display-name>Nickelodeon</display-name>
   <display-name>104</display-name>
</channel>
<channel id="83">
   <display-name>Ketnet</display-name>
   <display-name>83</display-name>
</channel>
<channel id="110">
   <display-name>Omroep Flevo</display-name>
   <display-name>110</display-name>
</channel>
<channel id="108">
   <display-name>Stadstv</display-name>
   <display-name>108</display-name>
</channel>
<channel id="99">
   <display-name>99</display-name>
</channel>
<channel id="64">
   <display-name>Upc</display-name>
   <display-name>64</display-name>
</channel>
</tv>

Nu dacht ik ik probeer het ook op onderstaande manier (ook op forum hier teruggelezen en dit is met de frequenties van UPC ALMERE).
<tv>
   <channel id="I176000.755669.microsoft.com">
      <display-name>176000 UPC Showkanaal</display-name>
      <display-name>176000</display-name>
      <display-name>UPC Showkanaal</display-name>
      <display-name>UPC Digital Showkanaal</display-name>
   </channel>
   <channel id="I184000.750833.microsoft.com">
      <display-name>184000 Ned 2</display-name>
      <display-name>184000</display-name>
      <display-name>Ned 2</display-name>
      <display-name>Nederland 2</display-name>
   </channel>
   <channel id="I192000.750834.microsoft.com">
      <display-name>192000 Ned 3</display-name>
      <display-name>192000</display-name>
      <display-name>Ned 3</display-name>
      <display-name>Nederland 3</display-name>
   </channel>
   <channel id="I200000.750821.microsoft.com">
      <display-name>200000 Eén</display-name>
      <display-name>200000</display-name>
      <display-name>Eén</display-name>
   </channel>
   <channel id="I208000.750822.microsoft.com">
      <display-name>208000 Ketnet/Canvas</display-name>
      <display-name>208000</display-name>
      <display-name>Ketnet/Canvas</display-name>
   </channel>
   <channel id="I216000.750832.microsoft.com">
      <display-name>216000 Ned 1</display-name>
      <display-name>216000</display-name>
      <display-name>Ned 1</display-name>
      <display-name>Nederland 1</display-name>
   </channel>
   <channel id="I224000.750795.microsoft.com">
      <display-name>224000 ZDF</display-name>
      <display-name>224000</display-name>
      <display-name>ZDF</display-name>
   </channel>
   <channel id="I232000.750781.microsoft.com">
      <display-name>232000 Das Erste</display-name>
      <display-name>232000</display-name>
      <display-name>Das Erste</display-name>
   </channel>
   <channel id="I240000.750760.microsoft.com">
      <display-name>240000 Animal Planet</display-name>
      <display-name>240000</display-name>
   </channel>
   <channel id="I248000.755765.microsoft.com">
      <display-name>248000 Nick/Comedy Central</display-name>
      <display-name>248000</display-name>
      <display-name>Nick/Comedy Central</display-name>
   </channel>
   <channel id="I256000.753583.microsoft.com">
      <display-name>256000 Almere TV</display-name>
      <display-name>256000</display-name>
      <display-name>Almere TV</display-name>
   </channel>
   <channel id="I264000.753476.microsoft.com">
      <display-name>264000 Omroep Flevoland</display-name>
      <display-name>264000</display-name>
      <display-name>Omroep Flevoland</display-name>
   </channel>
   <channel id="I272000.70.microsoft.com">
      <display-name>272000 BBC ONE</display-name>
      <display-name>272000</display-name>
      <display-name>BBC ONE</display-name>
      <display-name>BBC One</display-name>
   </channel>
   <channel id="I280000.79.microsoft.com">
      <display-name>280000 BBC TWO</display-name>
      <display-name>280000</display-name>
      <display-name>BBC TWO</display-name>
      <display-name>BBC Two</display-name>
   </channel>
   <channel id="I288000.751017.microsoft.com">
      <display-name>288000 TV5</display-name>
      <display-name>288000</display-name>
      <display-name>TV5</display-name>
      <display-name>TV5 Monde</display-name>
   </channel>
   <channel id="I528000.750751.microsoft.com">
      <display-name>528000 Eurosport</display-name>
      <display-name>528000</display-name>
      <display-name>Eurosport</display-name>
   </channel>
   <channel id="I536000.756716.microsoft.com">
      <display-name>536000 RTL 8</display-name>
      <display-name>536000</display-name>
      <display-name>RTL 8</display-name>
   </channel>
   <channel id="I560000.750743.microsoft.com">
      <display-name>560000 Discovery Channel</display-name>
      <display-name>560000</display-name>
      <display-name>Discovery Channel</display-name>
   </channel>
   <channel id="I568000.750787.microsoft.com">
      <display-name>568000 TMF</display-name>
      <display-name>568000</display-name>
      <display-name>TMF</display-name>
      <display-name>TMF Nederland</display-name>
   </channel>
   <channel id="I584000.754474.microsoft.com">
      <display-name>584000 Uitgang videorecord</display-name>
      <display-name>584000</display-name>
      <display-name>Uitgang videorecord</display-name>
      <display-name>Uitgang videorecorder</display-name>
   </channel>
   <channel id="I616000.205561.microsoft.com">
      <display-name>616000 BBC World News</display-name>
      <display-name>616000</display-name>
      <display-name>BBC World News</display-name>
   </channel>
   <channel id="I656000.750678.microsoft.com">
      <display-name>656000 National Geographic</display-name>
      <display-name>656000</display-name>
      <display-name>National Geographic</display-name>
   </channel>
   <channel id="I664000.751041.microsoft.com">
      <display-name>664000 ARTE</display-name>
      <display-name>664000</display-name>
      <display-name>ARTE</display-name>
   </channel>
   <channel id="I672000.750793.microsoft.com">
      <display-name>672000 Veronica/Jetix</display-name>
      <display-name>672000</display-name>
      <display-name>Veronica/Jetix</display-name>
   </channel>
   <channel id="I720000.750835.microsoft.com">
      <display-name>720000 RTL 4</display-name>
      <display-name>720000</display-name>
      <display-name>RTL 4</display-name>
   </channel>
   <channel id="I728000.750836.microsoft.com">
      <display-name>728000 RTL 5</display-name>
      <display-name>728000</display-name>
      <display-name>RTL 5</display-name>
   </channel>
   <channel id="I736000.750870.microsoft.com">
      <display-name>736000 RTL7</display-name>
      <display-name>736000</display-name>
      <display-name>RTL7</display-name>
   </channel>
   <channel id="I752000.54932.microsoft.com">
      <display-name>752000 CNNI</display-name>
      <display-name>752000</display-name>
      <display-name>CNNI</display-name>
      <display-name>CNN International</display-name>
   </channel>
   <channel id="I768000.750742.microsoft.com">
      <display-name>768000 MTV</display-name>
      <display-name>768000</display-name>
      <display-name>MTV</display-name>
      <display-name>MTV Netherlands</display-name>
   </channel>
   <channel id="I784000.750788.microsoft.com">
      <display-name>784000 Net 5</display-name>
      <display-name>784000</display-name>
      <display-name>Net 5</display-name>
   </channel>
   <channel id="I792000.750837.microsoft.com">
      <display-name>792000 SBS 6</display-name>
      <display-name>792000</display-name>
      <display-name>SBS 6</display-name>
   </channel>
   <channel id="I816000.757154.microsoft.com">
      <display-name>816000 EuroNews/Het Gesprek</display-name>
      <display-name>816000</display-name>
      <display-name>EuroNews/Het Gesprek</display-name>
   </channel>
</tv>

Help wat doe ik fout? Wie kan me helpen.? Ben dus op zoek naar een listing.xml zoals bovenstaand maar dan met alle zenders.
« Last Edit: 17 August 2009, 13:47:09 by strietboy » Logged
Pages: 1 2 3 4 [All]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen